26 March 2010

Hatiku panassss....


Mesti korang tertanya-tanya nape page tu kosong,kan? Sekosong kotak fikiranku skang nih. Condition aku ni dalam keadaan yang geram teramat sangat. That's y la aku tak bole nak type ape2 kat page tu. Geram tahap gaban!

Office politics tu memang lumrah kehidupan. Tapi benda yang aku geram ni bukan berkaitan dengan office, tapi orang kategori perseorangan. Dia ni sorang yang lain macam.If aku sorang je yg terasa dia ni lain, memang aku yang bermasalah. Tp dah satu opis perasan dia ni, maksudnya dia la yg bermasalah, kan?

Tapi hari ni dia memang getting on my nerves.Sangatla sakit hati+jiwa+raga+jantung+buah pinggang sampai la ke siku.Aaaaaghhh..Tapi dalam keadaan aku yang tak menentu tu, ada hikmah disebaliknya. Tetiba aku dapat call dari receptionist suruh aku keluar. Jeng jeng jeng....ini lah hasilnya..


Wristlet yang aku tempah dr kak nisa da sampai.Baru la rasa sejuk sikit dalam hati.Teeheehee....Cantik tak?

5 comments:

shaza said...

wah, cantik wristlet.. ko beli kat mane??

Anonymous said...

hahaha!!! bagus ada benda boleh sejukkan hati dgn pantas!! and it's PINK lagi ... cute!!!


Papakeechee
http://papakeechee.wordpress.com/

syida said...

@shaza: aku tempah kat kak nisa.pls click at her name for full add.

@papakeechee:its actually red.tp nampak dlm gamba mcm pink.and its really cute..

un said...

kenapa amik gambr.
bukan ke printscreen lebih senang ke utk capture apa yang ada pada desktop.?.:)

syida said...

@unwanted: masa tu da hangin sgt.next time i will do as ur advise.tq