18 March 2010

Party At Ractar


Sepatutnya n3 ni dibuat paling awal skali, tp dek kerana gambanye yang agak mengambil masa yang lama untuk sampai, that's why n3 ni lewat sket.

Aku dan rakan2 seperjuangan ada buat satu group which we helps the less fortunate people. Kitorang ni bukan la group yang besar, cuma beberapa orang yang cuba membantu orang lain. Tu je. Sebagai permulaan, kami cuba organize satu program di Rumah Amal Cahaya Tengku Ampuan Rahimah (RACTAR) di USJ. Kami cuba untuk membuat program bulanan, at least a visit a month. On our second visit, kami telah membuat birthday party untuk adik2 yang lahir bulan Nov, Dec dan Jan. We have to squeeze these birthdays into one disebabkan masalah belanjawan yang kami hadapi. Namun, kami cuba yang terbaik untuk menghiburkan mereka.


Birthday wishes dalam 4 bahasa


Sebahagian dari 'KAMI': Siti, Matt, Davi, Arnida

Sebelum kami teruskan birthday party pada hari tu, kami cuba selitkan beberapa slot education kepada adik2 kat sana.Matt dari Germany, so Matt ajarkan kepada adik2 bahasa Jerman. Dengan pertolongan Davi, aku pulak ajar pre school buat origami.Bukanla origami yang susah2, buat ikan jek.Hehehe.



Hamboi....siap ber'peace' amik gamba dgn abang Matt



tengah cari kat mana Jerman tu....



Ni la hasil origami kitorang. Yang kiri skali tu Adila, part of us.


Then kitorang teruskan dengan "The Party"...


Birthday Girls


Bila semua da kenyang makan kek, aku pun mulakan dengan slot yang diketuai oleh AKU.Muahahahaaaa....Semua adik2 kat situ dipaksa buat Chicken Dance.Sebenanye ada nama lain dalam bahasa Jerman, Matt ada bgtau, tp lupa la...


Aku tengah tunjuk macam mana nak buat Chicken Dance


Dan berakhirlah sebuah partyyyyyy....

*Credits to Sheema for all photos.

No comments: