27 April 2010

Aduyaiiii!

Sentappp!!

Aku tak tau la ada yang perasan ke tak, scheduled n3 aku tak berjalan lancar. Aaaarrghhh!! Sekali 2post yang keluar. Mak terkejut tau. Dah la aku nak mengarang n3 ni sampai perah kepala dan otak. Tapi ini yang dibalasnye kat aku. Macam nak nangis la. Huwaaaa....Huwaaaaa....
Tak pernah dalam sejarah aku, satu hari sampai 4 n3(termasuk yang ni).

Sekiranya esok takde n3 baru, korang baca la yang ada tu 2kali ye. Sekali untuk hari ni, sekali lagi untuk esok. Cover untuk 2 hari sekali gus.

Alaaaaa....tak suka la macam ni....

9 comments:

mamaaerish : said...

ye ke?... alor....

Aini said...

lerrrr... kenapakah?

apakah permasalahannya..?

tak perlah... syida leh tulis entry banyak-banyak lagi..;).

zue @ annaleeya said...

nape jd itu mcm???

ct rahani said...

aik nape yer.. konpius gak nih.. hurmm...

kakngah said...

salah 1 cara utk mendapatkan traffic yg tggi ialah banyakkan n3 sehari..
tp,
lalu ke nk buat n3 banyak2 tetiap hari??? huhuhuhu!!!

hiro said...

relek kt page gua dlu..pastu tulis balik..okiee.

syida said...

@mamaaerish, ct rahani, zue,aini : bila tgk date scheduled post ialah hari ni. chett!salah sendiri rupanya.

@kak ngah: semua otai blogger ckp mcm tu. tp nak klua 3-4 n3 sehari mmg tak lalu, mahu pun keterlaluan.

@hiro :nti sy cuba.

syida said...
This comment has been removed by a blog administrator.
syida said...
This comment has been removed by a blog administrator.