29 April 2010

Aku Dapat Muah! Muah! Siti Norhaliza & Kris Dayanti: Part II

Yang part I tu semua cite yang kat luar je kan? Sekarang kita masuk dalam pulak. Kitorang masuk ballroom pukul 9pm. Dah lapar sangat ni. Perut dah berbunyi-bunyi keroncong, ghazal, irama Malaysia, semua ada. First performance by a group named Mohram. Jangan tanye kat aku sape diorang ni sebab sesungguhnya aku pun tak tau. Dia bukan group yang nyanyi-nyanyi, tapi group main alat muzik je. Lepas tu makanan pun sampai...

Disebabkan performance by Siti, mestilah ada favourite dia kat menu ni. Cuba teka apa dia?

Table kami kat penjuru pentas, so this is our view. Kalau la dapat duduk depan stage,mesti lagi best,kan? Tapi yang depan stage tu satu table RM 25K, confirm la boss aku yang pegi dan aku takkan berada disini. Heheheheee..

Siti yang perform dulu. Masa ni dia nyanyi lagu ape ntah. Dan aku terus ke depan stage nak amik gamba yang paling clear.

Disebabkan kemalasan aku nak pegi depan stage, so aku amik gamba dari table kitorang jek masa KD perform ni.


Credit to Ila. Dia yang rajin pegi amik gamba kat depan.

Ni diorang nyanyi sama-sama. Again aku tak ingat lagu apa sebab masa ni main course dah sampai. Aku concentrate kat makanan aku jek. Dah lapar sangat tu.

Mesti u olls ternanti-nanti part mana yang aku muah muah CT+KD ni kan? Actually kawan aku, Ila dia menang lucky draw. Dapat hadiah Raflesia neclace worth RM 5K tuuuuu... Tapi dek kerana sifat malu yang teramat sangat dia tak nak pegi amik hadiah tu. Dia suruh aku pegi. So aku la yang amik hadiah tu on her behalf dan aku la yang dapat muah muah dengan CT+KD kat stage! Pastu orang Raflesia amik gamba aku nak masukkan kat website dia sebab dia ingat aku ni 'Ila'. Hehehehe. Tapi masa aku muah muah tu kawan aku semua still dalam keadaan shock and takde sorangpun yang amik gamba aku pada masa tu. Cett!

Walau ape pun we still enjoy the show!

6 comments:

Nieza Ishak said...

wahhhhhhhhhh jeless

mesti la kena ada strawberry cicah cekelat..hihihi

Syida said...

@nieza:hehehe....
mesti akak pun suka stoberi coklat kan?

Elly Emmy said...

bes nyer.. dpt tgk ct ngan kd live.. siap muah.. muah lagik..

hai bertuah betul kawan syida tu..

rozana said...

aku nk muah muah jugak ngan ct kd..
nice blog syida..:)

syida said...

@kak uda: mmg dia sgt bertuah,kita pun tumpang tuah dia jugak, or else mmg tak dpt nak muahmuah pun.

@zana: meh sini aku muahmuah ko pun cukup la,hehehe.
jgn lupa dtg sini hari2 tau.except sunday.kedai ttup daaa...

shaza said...

huhuhu, bestnye dapat menang rantai rega 5K..