15 April 2010

Besar, Besar, Besar Dan Terus Membesar..

Dulu masa dia belum keluar, semua orang menantikannya. Masa dia mula-mula keluar, dia hanya 2.85kg je..Selang beberapa bulan dia da jadi besar ni:


Lepas tu dia jadi besar ni:


Lepas tu membesar lagi :


Dan besar lagi :


Dan Aqid terus membesar. Sekarang Aqid dah 12kg. Satu pertiga dari berat mommy. Mommy da tak bole nak dukung Aqid lama-lama. Nanti patah tulang mommy yang kurang kalsium ni. Aqid da mula da cakap pelat, sampai kadang-kadang mommy tak faham Aqid cakap sebab Aqid cakap laju sangat. Luv u. Muah Muah Muah.

3 comments:

Aini said...

Tapikan, memang orang cakap kalau masa keluar tuh kecik, dia cepat mem'besar' kat luar ;).

Samalah cam anak Aini yang sulung dulu, masa keluar 2.78kg jer baru masuk sebulan, mak ai dah semangat sangat.

Dan hari-hari seterusnya pun bagai di pam-pam bila dah boleh berjalan terus susut sebab dah aktif sangat :p.

Baby boy yang baru ni pun begitu juga, sudah menunjukkan ke arah kesemangatan itewwww... hehehe..

shaza79 said...

muah muah muah jugak...

mamaaerish : said...

wah bsrnyer... aerish baru 10 kg... :)