02 April 2010

Birthday Celebration

Malam semalam kitorang satu family (macam ramai je) pegi celebrate bday 2 org  heroes kat TGIF Wangsa Walk yang baru bukak tu. Ni la baru 1st time kitorang pegi makan kat situ. Agak besar dan luas TGI tu, if compare yang aku penah pegi e.g: Subang Parade, Wisma Jotic di JB, mana lagi ek? Tu je la yang aku penah pegi. Hehehe...

Aku tak tau la nape ramai orang yang lahir on 31st March ni. Ada sorang kawan aku yang dok kat amsterdam pun birthday dia sama. Kat restoren tu je ada 2 meja lain yang celebrate birthday jugak. Mestila laki aku da cakap dengan aku yang dia tak nak waiter+waitereses nyanyi kat dia. Dia malu. So malam tadi jenuh la dengar diorang nyanyi terjerit-jerit. Tapi yang tak bape bestnye kat sini, diorang nyanyi macam tak bape ikhlas sbb suara masing-masing memang confirmed suara terpaksa. Tak syok sgt.


Tengah tengok meja depan menyanyi-nyanyi


Ni Papa punye dish, nama dia ape ntah, tp tu ikan talapia dengan nasi


Ni mommy punye sampler. Aqid punye fish+fries.


Birthday boy tgh makan fries+fish yang free..

Sorry guys, this year memang tak nak beli kek sebab my 2 heroes tak suka makan manis2, so membazir je if aku beli kek.

Luv them so much!

2 comments:

Siti said...

sedap yer mkn kat TGI ti. siti lum pernah cuba lagi.
Papa pun tak suka kek. kalau siti buat, mmg anak2 jer yg makan.

syida said...

siti, kat tgi kids bole mkn free. tony romas, chillies pun sama gak.bole la g try..