20 April 2010

Dia Ada 3 Mata?

Banyak benda dan perkara yang berlaku di dunia di luar jangkaan kita. Aku pun tak pernah terfikir ianya akan berlaku pada diri aku sendiri. Kisahnya macam ni, sabtu lepas aku pegi ke KLCC sebab ada PC Fair tu. (Yes, aku tak pegi Gatsby event. Segan. Sebab baru stat membelog 2 bulan lepas je). Aku pegi dengan Asben. Tak bawak Aqid sebab event ni tak berkaitan dengan dia. Hehehe...

Tujuan kami pegi sana sebab aku nak cari netbook. Aku purposedly tak nak beli laptop. Sebab ape ek? Badan aku framenye kecik, tulang tak cukup kalsium, tinggi aku tak sampai 155cm, berat 37kg. Cuba korang bayangkan kalau aku menjinjing laptop kesana sini, tak ke senget bahu aku nanti?Maybe ada yang suggest pakai backpack. Its a good idea, tapi nanti mesti aku nampak macam budak skolah jek. So, netbook adalah yang terbaik. Aku beli color biru metallic (macam kaler kete pulak). Cun wooo!!!

Kat PC Fair, kalau kita purchase above RM300, kita bole redeem free gift. Bestnye! Tapi, ini yang aku dapat......


Si Alien 3 Mata - pewangi kete.

2 comments:

A D I A said...

ala takutnya tgk alien 3 mata tu walaupun hanya kartun. eh keciknya syida, sure kiut miut ni, nanti anak besar cam akak ngan adik je hehe.

syida said...

@adia: mmg tiny jek kita ni. mcm akak dgn adik?tq. *blush*