13 April 2010

Fuhh! Lega.....


Alhamdulilah, aku da attend interview at 2pm tadi. Nervous ya amat sampai tak leh nak buat n3 pepagi......Idea pun beku jugak. Overall ok la..............tapi, aku rasa macam aku bukan calon yang seswai. Job scope yang dia advertise tak sama dengan apa yang diorang really wants. Nape bole jadi macam tu, ek? Ntah la, aku pun tak faham. 

Actually they advertised for property/project manager. Part yang project manager tu mmg confirmed aku bole cover tapi bab property tu aku tak bape nak sure. Because its 2 different thing. How come diorang bole satukan jadi satu post? Diorang nak someone yang bole buat building maintenance, office renovation and land acquisition. Pastu nak kena buat study pasal rental la. Sangat la offside dari yang aku bole buat -part land acquisition and rental tu. Projek yang diorang ada pun kecik-kecik je, paling besar pun 200K je. Mana cukup!

Masa aku driving nak balik ofis, aku terfikir banyak kali, betul ke ini yang aku nak?

Im not sure. Banyak pros and cons yang aku fikirkan. Sayang my current company. Jarang aku dapat exposure macam yang aku dapat sekarang if aku pegi tempat lain....

Tadi langsung tak cerita pasal gaji, agaknya ok kot amount yang aku letak kat expected tu.Hehehe....

2 comments:

Siti said...

all in one la yer ni...adoii la....
waaa..syida dah jadi manager rupanya yer....syabas...bila nak ambik siti kerja yer...hehehe

syida said...

@siti: baru nak cuba2 jd manager je.huhu