26 April 2010

Kenapa Aku Lambat?

Hari ni aku still dalam mode kemalasan. Terbawak-bawak weekend mode, biasa la. Bangun pun lambat. Siap-siap pun lambat. End up aku keluar rumah around 8.05am. Tu pun bukan terus pegi keje, tapi singgah kat kedai Mek beli breakfast dulu.

Aku target hari Isnin hari ni jalan tak sesak langsung seperti hari Isnin minggu lepas dan 2 minggu lepas walaupun tak cuti skolah. Tapi impian ku hancur belaka bila aku masuk NKVE. Dah stat jem dari Kota Damansara lagi.


Ni kat betul-betul depan exit Kota Damansara. Sebelah kanan tu ada Giant yang company aku construct.


200 meter after exit KD. Confirmed aku lambat!

Nasib baik bos aku takde, dia pegi China...Hehehe...

8 comments:

ct rahani said...

opss.. plg x suker klu jammed.. huhu..

shaza said...

huhuhu,, husband aku pun cakap arini jalan jam teruk.. pagi tadi dia kluar rumah kol 7.40, pukul 8.55 baru dia sampai ofis kat Peremba Square. Selalunya 30-40 minit dah sampai kalau ikut DUKE..

eB ezrin said...

ishhh... i hate jammed

syida said...

@ct rahani & mamaaerish : me too.but have to lived with it.

@shaza : takde eksiden pun. tp aku nampak ada org naik moto terbaring tepi jalan. tak tau nape lak. ngantuk kot.

Mama Hanim said...

mmg x suka klu jammm.. boring giler..

uncle said...

jom pakat2 pindah ke perlis..3 minit lagi punch kad..masih boleh sapu jem kat roti dan makan hahaha

Siti said...

waaa..bos takde yer...leh la ahak syida date nih...nak mkn shushi..huhu..takde geng la nak ajak..

syida said...

@uncle : pidah ke perlis?komitmen yg agak besar tu.hmmm...diskus dgn asben dulu bole x?hehehe

@siti : arini xleh la siti.ada lunch date yg dah pre book.lain kali ek?