30 April 2010

Makan Ape Pagi Ni?

Assalamualaikum. Salam Jumaat. Semoga hari ni kita semua mendapat keberkatan dari Nya. Untuk memulakan hari sebelum bekerja, kita kena isi perut dulu, kan? Pagi ni kita makan nasi lemak. Agak heavy, huh? Hari-hari dok breakfat mihun je, arini tukar menu la pulak. U oll makan ape breakfast tadi?

Cuba teka, aku makan nasi ni sampai habis ke tak?

11 comments:

A D I A said...

woa nasi lemak paru! my favourite! sure habis ni, skit je tu (tu unt i la hehe).

i pagi ni makan roti cicah kuah kari je :(

Mama Hanim said...

best tu.. my fevret gak..hehe..

kakngah said...

hrni bekpas mee goreng 5 posen sbungkus sajok....
jimat poket aku...

Ejamaria said...

ala seciput je tu tak kan tak abis? rezeki sayang tau...

SyidaMislan said...

@adia : sikit? banyak jugak la.maybe dlm gamba nampak kecik

@mamahanim: mine too..

@kak ngah : ada jual mi grg 50sen?kat mna tu?kita nak subscribe bole tak?

@ejamaria: kak, ini bukan seciput kak. berciput-ciput.dont wory, kita mkn habis.hehehe

mommyYen said...

wah,gerenti habis punya..hehe

sy bpes spageti goreng..lagi lah heavy..

SyidaMislan said...

@mommyYen : spageti goreng?wah, sedap tu...

Aini said...

weih! samalah... breakfast nasi lemak gak tadi ;).

ASaDa RyutaRo said...

hbes punya... x byk ni..

lama gak dh x bekfast mkn nasi lemak.. pg semalam makan roti telur je. uhuhu ^_^

chugie said...

mak ai.. sedapnye terliur sy tau, pagi2 tengok makanan..

SyidaMislan said...

@aini : same taste la kita.ni tgh fikir nak mkn ape utk lunch pulak.

@asada ryutaro: pagi semalam roti telur? pagi ni tak mkn ke?

@chugie: mmg sedap, hingga menjilat siku..hehehe