01 April 2010

Sleeping Cutie Contest by MamaZakwan


Mama Zakwan is inviting semua bloggers yang ada gamba anak/anak buah tido to join her contest. Aku pun nak mencuba nasib jugak la. Contest ni agak mencabar minda sebab Aqid cuma ada 1 je gamba masa dia tido. Aku akan mempertaruhkan gamba seperti dibawah :

Nama : Muhammad Aqid Rafif Bin Mohd Azizi
Umur (sekarang): 2 thn 2 hari
Email: syidamislan@yahoo.com.my

Masa ni Aqid 8 bulan, pipi pun tembam dan gebussss.Tengah tido dalam carseat.

Dah letak gamba, kene reka lagu dodoi. Aku ni bukan la jenis orang yang kreatif sgt. Aqid kalau dia nak tido tak payah nak lagu2 ni, dah ngantuk, dia tido je. Tapi demi contest yang baru pertama kali aku sertai ni, aku akan cuba sedaya upaya. Diharap MamaZakwan terima seadanya;

 Lailahailallah.... Aqid Jadi Anak Yang Soleh
Lailahailallah.... Aqid Jadi Anak Yang Beriman
Lailahailallah....Aqid Taat Kepada Allah
Lailahailallah Muhammad Rasullulah.





2 comments:

ibu_Arifa said...

cunelnyer dia tido..pipi tu mmg garam lah tgk..mcm nk cubit2 jer.
good luck yer Aqid.

syida said...

thanks ibu arifa.tp skg Aqid da kurus.pipi gebussss suda tiada..