08 April 2010

[Tag] Ape-Ape Aje ..

First time kena tag. Thanks Shaza sbb sudi men'tag' aku..

1 - Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?
Kali terakhir pergi bercuti bulan Disember 2008. Dengan hubby for 2nd honeymoon. Aqid ikut skali saje nak bg dia try naik flight for the 1st time,tp dia bukannya tau ape pun sbb masa tu baru 9bulan.Kami pegi langkawi.

2 - Berapakah umur anda? (jangan malu2 nak announce)… dan adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda diusia anda sekarang ni?
Bulan Ogos ni genap le umur aku 31 tahun. Pencapaian sbg seorang ibu memang confirmed tak cukup lagi, macam tu jugak sbg wifey. Workwise achievement - bole la. Puas? Memang tak puas. Banyak lagi yang perlu diperbaiki.

3 - (tak jawab pun tak pe) Saya tahu anda seorang yang gemar bergambar di depan kemera! jadi pergi ambik kemera anda dan snap gambar wallet/beg duit anda! jangan la malu nak cakap berapa harganya sebab kuantiti nilai dalamnya lebih berharga!
Current purse hadiah dr enche hubby. Masa tu dia belikan sbb Esprit ada sale....hujung tahun 2007. Da tak ingat bape hengget. Aku tak bape suka simpan duit byk2 dalam purse sbb aku selalu tinggalkan purse merata-rata, thats y aku lagi suka letak duit merata-rata senang nak cari bila nak guna.

4 - Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?
Pagi pukul 8.30, masa ni tengah warm up pc kat opis. Nak blog bila dah kat umah macam tak de je jwbnye.

5 - Apakah yang berlegar2 dalam fikiran anda sekarang?
Things yang aku kene buat/settlekan arini......

6 - tag 3 org lain yang anda suka
Pn Siti yang pandai masak/buat kek, Munira kwn skolah masa form 1, Ibu Arifa wanita gigih..

1 comment:

ibu_Arifa said...

okey..terima kasih Syida