20 May 2010

Aku Seorang Juara

Tadi lepas balik dari meeting dengan orang gomen, aku rasa sangat gembira bila sampai kat opis. Sungguh aku tak sangka. 4 tahun lebih aku berkhidmat kat sini, inilah satu-satunya penghargaan yang aku dapat. Macam dalam mimpi pun ada jugak. Aku telah diberi piala seorang juara. Korang pernah dapat tak?

Piala ni siap ada reben tulis No.1 lagik. Jangan jeles. Huhuhuhu......

4 comments:

elly hamzah said...

yes!(clap ur hand pls!!!)heehehehe..congrat, dpt piala no 1..pas tu leh kunyah lagi..best!

darkbatman said...

mesti bangga giler 2..hehe..tahniah2.

Uda said...

lepas ni mesti dek gorjes akan jadi juara..

shaza said...

kak gorj, sapa yang bagi piala tu?? Encik Harun tu ka?? huk huk huk..