31 May 2010

Jom Ke Syurga

Kehidupan kita hari ni memang dijadikan semuanya menjadi sungguh mudah. Kalau boleh semuanya nak disediakan didepan mata. Tapi aku tak sangka terlalu senang bagi kita untuk ke syurga.....


Naik lif je. Senang, kan?

Cuba teka kat mana akak gorjes jumpa signage ni?

14 comments:

ejaMaria said...

iye ke heaven nih? hehehe

A D I A said...

i duk terpk apa maksud entry ni. haahah baru paham. lift ke langit ke-7 tu babe. maaf la pagi senin ni slow skit.

yanmie said...

Salam,

kalaulah blh naik lift sekarang jugak bawa suku sakat naik..eehehe. Rasanya nama kedai kot tu :)

shaza said...

Arah tu menuju ke mana?? Wujud ke tak??

SyidaMislan said...

@eja maria: not exactly our heaven

@adia: takpe2, i maaf kan

@yanmie: tu bukan nama kedai la kak

@shaza: teka kat mana aku jumpa?memang wujud.

hana.basri said...

i knoe i knoe kat mana ni~!!!! *dkt dgn parkson* :P

Salmia said...

PAVILION ke?

ummikhayra said...

kat the gardens ke? hehehhehehehe

Mama Hanim said...

menara alor star kot.. kui3...

SyidaMislan said...

@hana.basri: obviously =)
@salmia: pandai pun. 10 markah
@ummikhayra: kat garden ada parkson ke?
@mamahanim: jauuuuuuuuuuh sgt tu.

Salmia said...

yay.. betul. ada adiah tak? hehehehe

SyidaMislan said...

@salmia: sory dear, ni bukan contest.

Elyn said...

kat ne ni??

SyidaMislan said...

@elyn: pavillion