17 May 2010

Kategori : 18SX

Kepada sesiapa yang nak teruskan membaca n3 ni, pastikan anda benar-benar boleh melihat gambar 18SX. If setakat kategori U, PG, ape lagi ek? Lupa la. Anda tak dibenarkan untuk terus membaca n3 ni. If makpak korang tertengok sekali nanti, sape yang nak kene menjawab? Korang jugak kan? Akak gorjes tetap maintain gorjes gitu.

Aksi-aksi yang bakal dipaparkan mungkin akan mengganggu hati dan perasaan sesetengah pihak. Namun pihak akak gorjes telah mempertimbangkan perkara ini sebelum mempublish gambar ini bagi tatapan umum. Akak gorjes juga telah berbincang dengan Asben bagi memastikan akak gorjes mendapat keredhaannya dalam ape jua yang akak gorjes lakukan.

Apelah akak gorjes bagi discalimer panjang bebenor. Penting tau. Buatnya nanti ada yang menyalah tafsirkan niat suci akak ko ni macam mna pulak?

Anda sudah bersedia?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Ni aksi Aqid bila datang angin tak nak pakai baju lepas mandi. Berlari-lari satu umah nak tangkap dia. Pastu dia bole tunjuk best dua tangan. Penat nak mengejar anak bertuah ni. Nasib baik umah ni sekangkang kera jek. Nanti bila kita duduk umah banglo 18 bilik, memang confirm tak tau pulak kat mana dia menyorok nanti.

Ni pose macam nak terbang pulak. Dengan perut moncetnye, tak elok betul posing kau ni nak oi! Tapi dulu masa kecik Aqid putih, nape da besar jadi macam itam sikit? Bukannya penah main kat tengah panas. Main kat playground pun sekali dalam 4 bulan je. Nak kene berus kuat-kuat bagi putih ni!



Amacam? SX tak? Hehehehe...

5 comments:

kakngah said...

adief tetiap mlm boleng je. panas nok...

shaza79 said...

haha.. pakai je berus sabut kelapa confirmed putih macam aku..

A D I A said...

haha nasib bukan rumah banglo 18 bilik ek, lagi slim akak goj nanti. ok la tu boy takyah putih2 sgt. exotic gitu.

JUE said...

Aksi ni...anak I si Rania tu I x benarkan tgk okehhhhh. ahahaha...

Ena said...

ekekekke..

a'a memg 18sg.. hehehe

cute jekk!

kalo dah 18 sg yg pakai cenggini jadi seksi ke seksa ekk? hahaha..