25 May 2010

Running Workshop

Seperti yang telah aku war-warkan sebelum ini, bahawa aku telah terjebak ke kancah workshop ni since last year lagi. Quite new la, jika dibandingkan dengan otai-otai workshop yang sedia ada. Erm...ada ke?


Kali ni aku telah menyertai workshop anjuran majalah Shape, its called Running Workshop. Actually khas untuk bakal participants Nite Run yang akan diadakan bulan Julai kalau aku tak silap. Adalah ingin aku menegaskan disini bahawa aku bukan la seorang yang aktif bersukan, tetapi objektif aku ke workshop adalah untuk mendapatkan freebies (yeay!) dan lucky draw.


Workshop ni bertempat di True Fitness, Sunway Giza, Kota Damansara. Ni baru first time aku menjejakkan kakiku yang chomel ni ke sini. Fitness centre ni ada 2 tingkat, dan tak berapa besar sangat, ok la untuk menampung penduduk Kota Damansara, Tropicana dan yang berhampiran dengannya.

Ada 3 segmen workshop ni, first is how to prepare yourself before the marathon. The talk was given by Abang Huzaimy and Abang Besi dari True Fitness. Badan dia ketul-ketul. Bape bijik telur la diorang makan 1 hari? Foods was sponsored by 1901, sedap hotdog dia. Kenyang aku makan.


Pastu segmen daripada Reebok. Sape ntah nama Reebok ambassador tu. Dia dari Australia. Kitorang mengharapkan lucky draw dari Reebok. Mana la tau dapat kasut Ree Tone tu. Tapi nasib tak menyebelahi aku. Tapi kawan aku yang dapat voucher kasut tu. Aku jeles okaaay!


The third segmen ialah talk daripada NT Flam. Agak membosankan. Aku langsung tak pay attention kat orang tu, tapi hanya pay attention kat cara dia sebut S (esh). Ahahaha...



Last sekali, inilah freebies yang aku dapat kat workshop tu. Kali ni takde langsung voucher ape-ape, cost cutting exercise kot. Cuma ada 2 weeks pass to True Fitness yang akan expired by 31 Jun 2010. Sape-sape yang nak, bagitau akak gorjes ko ni. Aku takde la nak pegi fitness centre ni dek oii!

6 comments:

shaza said...

ko ni ade problem ngan spacing ke.. jauhnye signature tu.. hehe
beg reebok tu pun dapat free ke?? bestnyer.. huhu, aku teringin gak nak gi fitness centre tapi treadmill aku yang kat rumah ni pun dah berkurun tak pakai..

Siti said...

rajin sungguh la syida ni join katiciti gini yer..hehe

kakngah said...

aku workshop kt rmh sajok
hahahaha!!

A D I A said...

motif berbengkel sekadar nak frebies?? hehehehehe.

Syida said...

@shaza: aku still tak leh nak buat pape dgn spacing ni. aah, tu semua aku dpt kat workshop tu.

@siti:agak rajin jugak sebab best.

@kakngah:bole kita join workshop yg kat umag akak tak?

@adia:yup.that is the main objective.hehehe

AAE 2.0 said...

objektif tu mmg gorjes :p