22 May 2010

Thanks Elly!



Hari ni aku dapat tag dari Elly, yang ni aku belum dapat lagi sebelum ni. Macam banyak sangat la yang aku da dapat? Hehehe.

[1]. Copy dan pastekan pada blog korang.-done
[2]. Buat 1 Entry Tentang Award ini.- award ini diberikan oleh Elly, kawan blogger aku yang ke 2 aku jumpa in person, real life.
[3]. Ucap Terima Kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut.- thanks so much Elly!
[4]. Senaraikan 5 blogger sebagai penerima Award.- mari kita lihat sape yang kene? Shaza, Ibu Arifa, Adia, Yummy Mummy dan Siti . Selain daripada yang disebutkan juga bole buat.
[5]. Beritahu penerima Award supaya dia tahu yang dia adalah penerima Award - ok, no problem!

2 comments:

A D I A said...

tak bagitau i punnnn :P abis dah bersukaria di bengkel kakgoj??

Syida said...

@adia:gulp!