25 June 2010

Besarnyeeee....


Kedai ni menjalankan perniagaan biasa seperti kedai-kedai yang seumpama dengannya. Jual air, junk foods dan sebagainya. Korang nampak tak apa yang lain tentang kedai ni?

Nampak tak?

Tak nampak?

Benda besar tu pun tak nampak ke?

Aku rasa diorang buat ni tak ikut specs SYABAS la. That is why kepala paip tu membesar bagai johan. Ada ke specs SYABAS yang besar ni? Cuba bagi tau aku, atau aku je yang tak tau?

22 comments:

zue @ annaleeya said...

bulih ker letak pale paip besor gedabak gitu???? pestaim tgk nih ...

A D I A said...

tu replika tu. yg i nampak jelas watermark baru. wah wah wah.

kakngah said...

kalau bukak.. kuar x air??

Uda said...

jangan nanti kepala paip tu jatuh terhempap kat kepala pelanggan dah ler.. silap ari bulan boleh arwah ni..

kak long said...

kepalo paip tipu2 yo kot...
kalu boyo dh lamo kono cilok,
jual kek kodai bosi buruk...
keh keh keh..!

Ya ALya said...

replika kot kepala paip tu...hehhheh

Nieza Ishak said...

oo replika ...
baru akak nampak .. adoiiiiiiii


rabun dah nie ..
hihihi

Salmia said...

ooo.. baru nampak apa yg besar nya. hehhe bapak besar. bil air cmne tiap2 bulan tu?

Papakeechee said...

haaa nampak nampak!!! sekadar hiasan oh wat ah?? kalau jatuh atas kepala habis la riwayat nanti ... huhu

Izan Ishak said...

besooorrr sgt tuh!
SYABAS luluskan tu, sbb tu masih ada di situ...hehehe

SyidaMislan said...

Kak Zue,
bulih la kak. kan dia dah letak tu..

SyidaMislan said...

Adia,
u baru nampak watermark tu harini ke? ai siap buat n3 khas utk watermark ni saje tau...=)

SyidaMislan said...

Kak Ngah,
tak pulak aku try bukak kak. tapi aku rasa tak keluar la..

SyidaMislan said...

Kak Uda,
kalau jatuh, dia masuk dlm tong sampah tu.hihihi..

SyidaMislan said...

Kak long,
akak kalau bab meneka2 ni memang pandai la.boto jawapan ko kak.

SyidaMislan said...

Ya Alya,
haah memang la.kalau nak buat betul2 memang tak balik modal orang yg meniaga tu.hehehe...

SyidaMislan said...

Kak Nieza,
baik akak pegi cek mata kak.kat giant KD tu byk kedai spek yang cantik2.

SyidaMislan said...

Salmia,
tak payah la fikir pasal dia punya bil air, fikir pasal kita punye je sudaaaa...=)

SyidaMislan said...

Papakeechee,
its a hiasan je.ai jumpa stall ni kat melaka.

SyidaMislan said...

Kak Izan,
yang macam ni pasang je terus.tak perlu approval syabas. =)

kakyong said...

kahkah kah... tumpang gelak.. besornya paip... ;)

akuzle said...

ahaks...good 1...