11 June 2010

Keputusan Adhoc Contest

Mesti korang nak tak aku pegi mana sampai aku siap buat contest kan? Takde lak mana sangat, still kat Malaysia ni. Ada yang tinggal jawapan kat chat box teka aku ke south pole. Jauh sangat tu. Kena buat preparation yang banyak. Hehehe..

Hari tu aku pergi ke One Utama sebab nak cari perfume. Tu je. Tapi ada yang teka aku ke Pavillion la, Jusco la, Midvalley pun ada. Nape korang tak teka aku pergi One Utama ek? Sebab tak pernah aku buat entry ke sana ke? Ahahaha...

Perfume aku tu dah desperate sangat nak kena beli baru. Dah 3 tahun aku pakai perfume yang sama since masa preggy aku tak bole bau yang lain selain dari yang tu. Asal habis, beli lagi yang sama.

Ni perfume yang dulu

Aku bukan bole sangat bau yang too flowery macam rose ke, vanilla ke, macam tak masuk je dengan jiwa gue. Aku suka yang medium range, not too sharp macam tu. Tapi masa aku nak beli hari tu, aku nekad tak nak beli yang sama lagi. Dah jemu kot. So aku beli yang ada faktor-faktor kegemaran aku tu. Cuba teka aku beli perfume ape?

You all suka perfume yang macam mana ek?

7 comments:

shaza said...

Euphoria CK ek?? Aku pun gune perfume ni gak.. baunye mmg wangi..

Syida said...

shaza: yang baru ni aku tak beli euphoria lagi dah...

Nieza Ishak said...

akak dah 3tahun pakai Dior .. takde chance nak tukar yg lain selagi tak habis.

bila nak habisss ni ... asyik hubby jerk beli perfium setahun 2-3kali.

Syida said...

@nieza: dah 3 thn tak habis2, mesti akak beli yang paling besar kan?

ibu_Arifa said...

saya pun nak try jgk lah perfume yg kak syida guna dulu nih.. tak pernah bau lagi..kalo sedap leh kita jln2 nnt sama jer bau kita...hihihi

Euphoria Ck yer..nak cari..nak cari

Syida said...

@ibu arifa: dia ada 2 tau, satu yang ni, satu lagi euphoria blossom. bau dia light sket.

kita bole jadi boria euphoria!hehehe

MiaSaidin said...

sy suka bau ala2 citrus/limau. tp skarang pakai onedrop je. belasah je yg mana ok