22 June 2010

Punca Mengapa Kamu Makan Lebih

Dalam kajian terbaru, apabila seorang dewasa makan bersamam teman kurus (tapi pelahap, macam akak gorjes), mereka akan "terikut" untuk makan banyak juga. Namun bila keluar bersama teman yang gemuk, mereka makan makanan ringan sahaja.

Renung-renungkan....




P/S: Ada sesiapa nak ajak akak gorjes makan sama-sama tak? Ada berani? Hehehe....


Source: Cosmopolitan, July 2010

15 comments:

kak long said...

syida nk makan...
dtg umah kaklong raya nti...
miaaahhh...!

kakngah said...

wa berani beb!



janji lu belanja
wakakakkaka!!!

A D I A said...

skrg i dah lalu makan, leh la kita makan together gether.

nigina said...

jom akak gorjes.. tp akak gorjes banjer hehehhe...

DrSinga said...

kita tak kisah... asalkan gorjes belanja...

Salmia said...

sama la kita! hehehe
perut kecik tp makan mcm dah tak makan seminggu.

chugie said...

berani je kak.. asalkan akak gorjes sanggup belanja saya yg kuat makan ni! heheheh:D

SyidaMislan said...

kak long,
raya?lambat lagi tu kak...

SyidaMislan said...

yang ni reply berkumpulan untuk kak ngah,nigina,DrSinga,dan Chugie: apa kata korang ramai-ramai belanja si gorjes ni?hehehe

SyidaMislan said...

adia,
jom! bila?

SyidaMislan said...

Salmia,
akak ingat lagi, dulu exBF akak cakap perut akak macam stokin sbb bole expand.hehehe

zue @ annaleeya said...

mehla kuantan syida.. kita mkn sama2...

SyidaMislan said...

kuantan?sounds nice.dah lama tak g sana.pernah jugak kita drive sorang g sana masa thn 2006 dulu.lama gilerr.

ibu_Arifa said...

meh akak syida yg belanja saya mkn nak ler...jom ajer saya..

Mama Hanim said...

wah2.. jom dtg kedah.. lawan makan dgn hanim..kih3..