14 June 2010

Rahsia Muka Berseri

Tadi pagi aku makan mihun goreng dengan air cokelat around 9am. Lepas breakfast aku minum air banyak-banyak. Doktor yang suruh, ni pun rasa macam dah bloating perut aku ni. Kejap-kejap pegi shi-shi. Penat tau ulang alik toilet je.

Sekarang dah rasa lapar balik. Nak makan ape ek? Dah bosan nak melantak biskut vege Jacob tu.......Jom pegi foodcourt!


Oleh kerana dah nak tengahari, mekap pun dah nak cair, aku pun beli kuih seri muka 3 biji. Cukuplah nak buat alas perut sampai makan tengahari nanti dan menaikkan seri muka aku jugak. Hehehehe...

9 comments:

A D I A said...

tayah touch-up dah dah bersri hehe. kuih ni nenek i pandai bbuat..

kakngah said...

aku ingt ko pasang susuk nok....

Nigina said...

uishh sedapnya nasib baik posa hehehe

Mama Hanim said...

huhu.. i like it tooo...
kuih seri muka mmg best kan..

AAE 2.0 said...

saya kalau makan kueh ni, makan yang hijau dia je :)

miss ice said...

hari2 nk mkn kuih ni la..hehe

Unknown said...

hehe..sedap2 kuih seri muka tu :)

kaklong said...

makan pulut...nti ngantuk..hihihi...!

tp sodapppp...!

Papakeechee said...

cheq posa la today ... u telah menguji tahap nafsu makan cheq ... huhuhu ... even kuih seri muka nampak sedap giler sekarang ... aduih!!!