15 June 2010

Tak Mo!

Hari ni akak gorjes ada misi mengganti puasa. Akak gorjes tak mo cakap banyak-banyak sebab takut hilang pahala puasa, furthermore akak gorjes sakit tekak. Mungkin ini dugaan Allah berikan kat akak gorjes sebab dah nak dekat raya baru ko tau ganti puasa ye?

Hopefully hari ni akak gorjes dapat puasa dengan penuh kesabaran.....dan lagi 5 hari yang mendatang. Mesti ada yang tengah nak ganti puasa jugak kan? Jom puasa sama-sama dengan akak gorjes.

7 comments:

Yunus Badawi said...

6 hari aje takde hallah. Emak Adam 2 tahun lepas kena ganti dekat sebulan sbb Adam lahir pada 5 Ramadan.

Anyway selamat berpuasa.

kakngah said...

slmt berpuasa...




aku dh hbs ganti pose :p

nigina said...

selamat berpuasa .. gna pun tgh ganti posa nie

Huda said...

slmt berpuasa akak gojes :)

Salmia said...

wah.. puasa!

*bila la nak boleh ganti ni..

DrSinga said...

tak banyak bercakap... menaip banyak2 je...
puasa sunat Rejab sekali kah?
:)

SyidaMislan said...

@yb: kene ganti sebulan? memerlukan semangat yang kental tuuuu...

@kak ngah: aku jeles kau ko okaaay...

@nigina: marilah kita puasa sesame

@huda: tq

@salmia: cepat ganti, dah nak dekat puasa lagi ni

@dr singa: aah, sekali harung jek.kira pakej.