24 July 2010

Best!!



Hari ni mommy pegi workshop dari pagi buta lagi. Sekarang turn Aqid berblogging pulak. Hehehehe. Evil laughs! Nanti lepas pegi workshop mommy nak pegi reunion dengan kawan sekolah rendah dia yang kat Johor. Aunty Shaza pun pegi sekali.Tapi reunion tu kat KLCC jek. Hari ni memang mommy punya hari cuti daripada keluarga. Aqid tak kisah. Papa pun tak kisah jugak.

Hari ni Aqid nak conquer lappy opis mommy ni. Aqid suka sangat! Yabedabedu!

Mommy korang pegi mana ari ni?

p/s: tangan aqid tu tengah tunjuk best, korang nampak tak?

6 comments:

Izan Ishak said...

hehehe...aqid tunjuk best..tapi nape ibu jari tu terkatup...aiyooo!

chugie said...

amboi mommynye.. free sungguh ye arini..

siannye aqid.. nasib de papa yg setia menjaga!

kak long said...

kau tak tau ke? aqid tu tunjuk ko...
dia ckp mama dia ni memang gorjes...
ngeeee...

SyidaGorjes said...

izan,
tu baru stylo.hehehhee

SyidaGorjes said...

chugie,
sebulan sekali jek.

SyidaGorjes said...

kak long,
haah la kak!tak perasan pulak kita