02 July 2010

Brazil vs Holland


Akak gorjes sokong BRAzil. Sebab diorang dah menang 5 kali sebelum ni. Korang sokong yang mana? Jangan lupa tengok kat tv pukul 10pm malam ni tau!

12 comments:

A D I A said...

kakgoj, brazil vs holland la! i nak brazil menang biar final dia lawan argentina.

wah confident je argentina masuk final.

kakngah said...

aku xtgk bola

darkbatman said...

brazil! ahaha.. portugal loser...booo!ahahaha

nigina said...

sorry i sokong argentina, spain n itali.. but itali dah out.. kalau diikutkan kaka kena hati-hati sebab dia ada ada kad kuning.. tahun nie i tak tahu apa kena dengan pengadil.. kesian kat kaka.. but kaka kena hati-hati .. takut dia kena kad kuning lagi .. dia kena out..

Papakeechee said...

ha bukan semalam brazil and portugal ker?? or i silap tgk lagi sekali ... huwarghhhhh!!! ... i rasa i kena makan ginkgo la ... huhuhu ... anyways selamat berweekend ^_^

Salmia said...

brazil vs belanda la..
portugal dah kalah dgn spain!

kak long said...

kaklong sokong mano yang monang yo...keh keh keh...

Yunus Badawi said...

Malam ni Brazil lawan Belandalah akak gorjes.

Saya nak tengok tapi malam ni aku kenduri 1 tempat dan mesyuarat utk majlis kahwin (berkampung) di satu rumah lain di taman perumahan kami. Silap2 tengok second half ajelah huhuhu

SyidaGorjes said...

ralat: aku salah type.bukan brazil vs portugal, tp holland.ohohoho...sori!nampak sangat tak tengok bola.tapi based on statistik jek.

ibu_Arifa said...

huhu..brazil kalah ek td.. kesiannyer..hubby ku pun frust giler mlm td..mcm tak percaya dia kata :P

ERMAYUM said...

i tak amek port heheh

ERMAYUM said...

i tak amek port heheh