25 July 2010

Malas atau Pemalas?

Semenjak dua menjak ni aku memang malas nak bw. Tapi rumah wajib jenguk tu memang aku pergi jugak. Yang kat shoutmix tu pun aku jenguk jugak.

Tapi.................

Nak bw ke rumah kawan baru amatlah tidak menjadi amalanku semenjak 2 minggu lepas.
Maklumlah, busy pindah opis. Bole terima tak alasan ni?

Nak online malam-malam pun aku fikir 2-3 kali jugak. Sebab Aqid tido lambat sekarang, macam mana nak online seawal 9pm?

So, aku pasrah je kalau traffic aku tak banyak. Aku pun tak de la nak jadi blogger tegar. Yang biasa-biasa pun ok jugak kan?

Apa pendapatan kawan-kawan?

13 comments:

Izan Ishak said...

xpelah syida...kak izan lagilah. kalau sempat baru BW...selagi twin tak tido, ngadap dorang jelah jawabnya~~~

kakngah said...

xBW xper. janji ko ada update. baru buff lekat..

aku hari2 mai sini taw!

miss ice said...

ice xde pendapatan..maklum le student lg..hehe

Unknown said...

i think u more rajin than me now la ... i seriously memang dont have the time either now ... since dah start class dah jadi mengong skit ... but then u always sempat comment in my blog ... so i like!!! ^_^

ibu_Arifa said...

saya pun kak syida.. dalila tiap2 hari jam 2.30pagi baru mau tido..
nak blgwalking dan balas komen pun xtak sempat sangat..huhu

kalo dulu,jam 12mlm tu ingatkan dah kire tahap gaban dah lewat..tak sangka, skrg lagi GABAN..

Syida said...

kak izan,
kalau kat opis kita mengambil kesempatan nak bw sikit.tapi skg bz sangat, tak sempat langsung.

Syida said...

kak ngah,
oh, macam tu ye kak?kita tak tau pun BE ada kaitan dgn n3 ari2. thanks kak.

Syida said...

ice,
kalau takde pendapatan, bg pendapat pun bole jgk.

Syida said...

papakeechee,
thanks. i like yours too but template baru u tu lambat sikit nak uplod, heavu kot,dulu masa u guna wordpress ok jek.

Syida said...

ibu arifa,
kalau dalila jadi gaban, ibunya jadi otromen la.hehehehehe

Unknown said...

syida,
buat mana yg termampu...
bila ade lebih masa lapang, lebih la BW... hehehe...
make it fun..

Syida said...

kak yong,
memang fun dunia blog ni kan?asben kita pun fully support on this.

Ermayum said...

kadang2 memang tak terkejar but bila ada masa later pg la kan but if people like you they will come gak kan - org cakap apa blogger ikhlas tak mengharap orang baca (ceh yoyo ja i heheh)