02 July 2010

Oh My God!

Macam mana ni?
+
+
+
+
+
+
+
+

Nak pegi ke tak?
+
+
+
+
+
+

Hmmmm.....
+
+
+
+
+
+

Ada additional lak tu....
+
+
+
+
+
+

Sangatlah tempting.....
+
+
+
+
+
+

Aku memang la ada aim kat ***** tu.....
+
+
+
+
+
+

Alaaaa....tak suka la macam ni......
+
+
+
+
+
+

Saje je dia ni tau!
+
+
+
+
+
+

Korang rasa aku pergi ke tak?

10 comments:

kak long said...

apa lagi..!!!!!
pegi je laaa...!!!
jangan lupa untuk kaklong sekali...!

Nieza Ishak said...

poket dah penauh
compom pi ...

annmum 1

kakngah said...

dh gaji wey..
apa lg...
penat tu koje sebulan
joli ar...

Mummy Zara Sofea said...

wah bstnyeee....pgiiii......

A N A K - A N A K K U said...

pergi jerlah...mane tau ade y leh di simpan smp raya nnt...heheheeh

Mama Hanim said...

tggu apa lagi cik puan gorjes!!!
terjah je lah..
duit pn tgh tggu nk kuar je tu, dh penuh sgt dlm handbag ..huhu..

shopping itu terapi katakan..btul x?

Huda said...

haha..nak g pegi je sementara duit bnyk :)

DrSinga said...

kita ada kad Mesra...
nak pinjam???
ekekeke...
.
lariiiiii....

kakyong said...

kalo takde keperluan mungkin tak perlu beli.. tp tak salah window shopping.. tengok rege... ;)

A D I A said...

TOLONG LAH PERGI!