05 July 2010

Oops! Tak Sengaja..

Sebenarnya objektif aku nak cari purse memang ke laut. Lain dicari, tapi lain pulak yang dibelinya. Its not even in my wishlist. As usual aku hanyalah seorang insan yang lemah, aku tak tahan dengan godaan yang sebegini rupa. Bole tak aku bagi reason yang macam ni?


Paperbag tu bole muat 2 orang budak sebesar Aqid, aku pun bole masuk jugak dalam paperbag tu.Hehehe.... Actually aku TERbeli handbag. Aku sangatlah teruja bila nampak kat display tu. Furthermore diorang sekarang tengah ada sale, ada 30% off. Kalau ada visa dapat lagi 10% off.

Apa yang best sangat dengan beg ni? Alaa...beg biasa je. Tapi dah mata aku nampak cantik, that is why aku beli. Lagipun cuma ada 3 bijik je kat Mesia sebab limited, so that aku tak akan terserempak dengan orang yang memakai beg yang sama. Ok tak? Puas aku pujuk manager kedai tu bagi aku additional 10% off sebab aku takde visa card, dekat 15 min jugak la sesi memujuk tu. Yes, akhirnya dapat jugak discount total 1K. It is soooo worth it!

Insyaallah dengan adanya beg ini, aku tak akan membeli beg lagi di tahun ini sebab laki aku dah jegil-jegil bijik mata masa nak membayarnya. Takpe Pa, kalau i nampak beg yang i suka lagi lepas ni, i will buy it myself. Fair kan? Pa cakap ni kira macam merangkumi beg raya tahun ni. Ailebiu!

16 comments:

Elyn Sani said...

bag Furla ka??? meh la tnjk sket!!

shaza said...

nak tengok gambar beg.. tepek le gambar..

Syida said...

elyn & shaza: akan ku tepek di entry ni mlm nanti.demi kasih syg ku pada u olls.

Yunus Badawi said...

nasib baiklah emak adam tak baca blog ko ni. Kalau tak aku pulak yg terjegik mata nak bayar huhuhu

Syida said...

YB,
shhhhh!jgn ckp kat dia.dgn mak ai pun ai tak cakap.huhuhu....

Unknown said...

beg apa tu.. diskaun sampai 1k..??/!!

Ya ALiya said...

mesti cantik kan beg tu.,...ye la harga pun sampai 1k,tu dah less,kalau belum lesss lg la mahal....

hana.basri said...

its F.U.R.L.A~!! furla bebeh *wink*

Syida said...

kak yong,
henbeg biasa jek.tapi besar, bole muat dwg A3 size.

Syida said...

Ya Alya,
tu yg paling memikat kalbu...

Syida said...

hanabasri,
yup u r right!

shaza said...

huhu.. cun beb.. i like..

Dr Singa said...

"TER" kununnn....
piiiirah.....
.
lawa la...
:)

Dr Singa said...

lawa tak?
silap...
:)

Syida said...

Drsinga,
mesti la lawa.ngee..ngee...

Ermayum said...

iya women is insannya yg lemah :) rabun mata heheh but if berbaloi apa salah nya:)