28 July 2010

You Make My Day!

This entry is dedicated to Dr Suraya.

Semalam akak gorjes jalan-jalan kat blog dia, pastu dia ada buat quiz yang agak senang tapi a bit complicated. Akak gorjes saje-saje je join sekaki kat quiz dia tu. Dia suruh kita teka brand and model shades yang dia pakai. Since information pasal shades ni baru je aku cari around two weeks ago, so aku teka je la.

Model: Raquel
Brand: Tom Ford


And guess what?


Aku teka dengan betul. Yeay! Aku sangat excited okaaaaaay. Kalau tak percaya, tengok kat SINI . Dapat hadiah dari Europe tau. Aku tak pernah menang ape-ape kat blog contest. Nak masuk contest pun malas, macam mana nak menang? Hehehehe....

Thanks to Dr Suraya, tak sabar nak tunggu hadiah sampai. Still in excited mode. *wink**wink*

7 comments:

Elyn Sani said...

wowwww

Yummy Mummy said...

Oooo patut la laju je tekaan tu, dah penah usha eh hahaha. Good coincidence ey? Ok, insyaallah akan dihantar segera, kena cekal gila ni, i hate postoffice sebab service lembap. Ops. Thank you my dear buat this lovely entry. Teharu I...

Unknown said...

Wowwzerr!! Congratulations Syida ... =)

Syida said...

alinac, elyn, rina:thanks
yummy mummy: i pun still terharu sebab menang.hehehe

Mama Hanim said...

tahniah cik puan gorjes..hehe..

Syida said...

mamahanim,
tenkiu!

Ermayum said...

oo u la pemenang bertuahnya congrats dear :)