29 October 2010

Pelaburan Untuk Rumah



Hari ni aku pergi ke kubur

kakak bos aku telah meninggal dunia

al fatihah kepadanya

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Korang dah membuat persediaan dan pelaburan untuk rumah yang ini?

12 comments:

Huda said...

sentiasa beringat2 antara satu sama lain dan slowly berubah dari hari ke hari..moga kita dalam redha Allah selalu :)

kakngah said...

Al-fatihah...

Nasir Bravo said...

al-fatihah...
Semua Blogger Bodoh

en_me said...

Innalillah wa-inna ilaihi raji’un – Truly to Allah we belong, and truly to Him shall we return.. alfatiha

kak long said...

al-fatihah....

selalu nya bila kita susah kita akan ingat pada NYA...

~ana~ said...

al fatihah....

terima kasih di atas peringatan ini...

chugie said...

takziah buat keluarga arwah tu..

aduhai, masih banyak yg perlu di tambah..rasa x cukup lg ni!

Elyn said...

al-fatihah...

aku br bukak account kot hehe

Drama Mama said...

belum! takut. al-fatihah untuk beliau.

http://twinkywinkystars.blogspot.com

kakyong said...

x cukup pelaburan nak pindah ke rumah sana...

MasZuber said...

al-fatihah..

pelaburan itu ada. cukupkah ia untuk menjamin kehidupan di alam sana menjadi tanda-tanya..

ERMAYUM said...

al fatihah to yr friend-
belum dear kosong ja semua nak bawak apa pun tak tau
sob sob :(