04 November 2010

Training

Hari ni ada internal auditors training untuk ISO kat office. Kat office lama dulu pun pernah training camni jugak tapi 5-6 tahun lepas la. Mesti dah lupa. Bagus jugak sekali sekala attend training yang berbentuk ilimiah kan?

Kami dibahagi beberapa kumpulan untuk buat tugasan. Group aku kena terangkan tentang Clause 4 dan 8 so that semua orang senang nak faham. Aku takde contribute sangat untuk presentation ni. Kalau korang enlargekan gambar tu, mesti korang nampak ada gambar rumah, bunga, kapal terbang dengan orang lidi kat kertas group aku tu. Tu semua hasil nukilan ku. Group lain mana ada buat macam tu. Hehehheeee......

Nampak sangat aku training sebab nak cert je. Adakah anda juga begitu?

10 comments:

Unknown said...

bagus ape duk kumpul cert..x kisahla ape org nak kata, asalkan kite adalah kite :)

Yunus Badawi said...

Bagus jugak ada banyak cert. Senang kalau nak mintak kerja tempat lain hehehe

ejaMaria said...

ktorg kat opis selain kena kumpul cert... kursus kena cukup 7 hari setahun... mengom tak?

MiaSaidin said...

cert je yg penting! hiks..

Unknown said...

YAAAAAAAAAAA!!!

mama wanie said...

bernilai dAn bermakna tu...

Drama Mama said...

ohh u pandai melukis! ada bakat seniiii hehehehe

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Unknown said...

cert banyak tu bagus, bleh membantu kita kalau nk apply kerja lain.. :D

yana said...

org kt tmpt kursus mmg suka soh peserta derang wat presentation ala2 cenggitu kn..
haha..sbb aku pn slalu suka soh student aku wat camtu...

Ermayum said...

i training nak g makan ja kekekek