03 December 2010

Doa

Sempena hari Jumaat yang mulia ni, aku nak berdoa:

"Ya Allah, jadikanlah aku seorang yang wasatiah dalam semua perkara. Amin"

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aku teringin nak jadi orang yang sederhana je. Aku selalu tak bole nak menahan nafsu kalau bershopping. Nanti end up aku beli benda-benda yang tah pape. Kalau benda tah pape tu singget dua takpe jugak. Ini sampai ratus-ratus, kadang-kadang riban-riban. Itu sangatlah tak sederhana.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aku nak jadi seorang yang wasatiah. Ya Allah, makbulkan doaku ini.




p/s: takmo membebel banyak-banyak sebab nak entry ni sederhana je.

6 comments:

ejaMaria said...

wasatiah tu ape?
malas nak cari kamus ni... ;p

A D I A said...

sebak pulak tetiba i baca entry ni.

mode: wasatiah jua.

Huda said...

wasatiah tu sederhana. amin kak syida :)

kakyong said...

Amin.. semoga dimakbulkan.. ;)

~ As ~ said...

ohhh saya pun patut berdoa mcm ni..T___T

ERMAYUM said...

samalah kita aminnnnnn untuk i sekali ni bonus nak masuk mintak2 la iman kuat jangan cepat sangat belanja heeheh