02 December 2010

Let's Declare

Merujuk kepada entryku yang INI, ramai yang bertanya sama ada aku atau mereka lebih muda atau lebih tua dari mereka. Justeru itu, aku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengajak anda semua untuk menDeclare bersama ku umur masing-masing.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ada berani ke korang?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Okla, aku start dulu, tahun ni umur aku 31.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jangan lari, sila declare umur anda juga.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aku tag kat semua yang baca entry ni.Allah itu Maha Melihat. Saje je bagi statement macam ni.

28 comments:

Yunus Badawi said...

Aku berani declare.

45 tahun ni.

Yunus Badawi said...

eh aku first.

n3 mcm ni ramai yg takut nak komen dan declare kot. Itu sbb aku dpt jadi pengomen pertama hehehe

Papakeechee said...

we same same ^_^

Daddy Ziyyad said...

Lagi 25 hari, aku genap 32 tahun. Ngeeeee...:-)

Suhana Shahril said...

Ohh..umo kita sama lah syida. Lahir thn 1979...hehehe

Salmia said...

aku berannn...

22 tahun. hiks..
:P

kak long said...

kaklong lagi berani..37 thn dah...
apa ada pada angka....

DrSinga said...

hahahaaaaaaaaa........
alip lam lam ha..
siapa tak jawab dosa!!!

cikmin said...

sama pendapat macam kaklong...46 tahun ni...huhuhu... :)

p/s eh..ini tag kah...adessss..

www.cikmin.com

Huda said...

hehehe...huda baru 26 :)

shaza said...

aku muda seminggu dari ko.. ngee ngee..

Princess Nur said...

apa masalahnya dgn umor? akak 32 ape..hehe

Izan Ishak said...

yup...sahut cabaran syida...!

30...wee..wee....

Ya ALya said...

ya dah 82 tahun....ok lagi apa...hahahha sila terbalikkan no itu....kikikiki

~ana~ said...

ho ho ho...nasib baik la x tersilap panggil akak gorjes...

umor saya tahun ini, 29 tahun...

sekian.

en_me said...

samerlar kiter.. ahaha

ejaMaria said...

akak baru 32... ;p

MasZuber said...

saye memang brani bab-bab ini..

keh keh

umur saye dah 58 bahagilah 2. oh tidak semakin mencecah 30. gluppp.

JUE said...

Akhirnye terjawab sudahhhh...hehehe.
Jue umor 30! Lahir tahun 1980.
Tapi Jue panggil syida jer la..bole?
Nampak muda sket kan? :)

kakngah said...

pakcik YB.. tumpang lalau sat!


oh! tidak?? 46thn ko cikmin?? adakah aku derhaka pggl ko nama jek??


mak singa.. ko ngelat eh.. enjet vontot tu baru taw....


eh.. ini blog blog syidagojes kan?? kan?? kan?? bukn blog diorg kan?? kan?? kan??


let's declare bebeh!!~
ai baru 32 [sambil kelip2 mata]
aku ikut jue. pggl aku jennifer udah la.. xkah akak2 bagai.. hahaha!!

kakyong said...

x pernah berahsia dgn umur.. sbb org selalu tak percaya, org selalu ingat kakyong tipu.. kakyong dlm 1 bulan lebih lagi akan sampai tangga 39 tahun...

Elly & Emmy said...

weee.. kami berani.. tahun ni umur kami 1 tahun 3 bulan.. :PPP

ok nak bocor rahsia yer..

mama kami umur tahun ni .. 31 tahun..tapi nampak cam umur 21 tahun.. uwekkk.. boleh panggil eida saja..

Mimie Hamdan said...

aku plak declare... sudah 32 tahun daaa.... meh masuk blog aku... ada giveaway... :-)

Elyn said...

berani wei....

pulak tu awal bulan depan yakni awal tahun aku dah masuk 32!!! yahooo doakan aku mude selalu ek... hihi

Nieza Ishak said...

ramai pulak yg sebaya kita ekk syidah???

HS said...

hana muda sikit jeee dari syida.. hehehe...:))

Hana
http://butik-hs.blogspot.com

chamizah said...

shida, aku xyah declare la.. sah2 ko tau umor aku, sbb kite dlu 1 skolah kan.. ekekekek... 14hb ni aku genap 31.

ERMAYUM said...

i tuaaaaaaa 35 :)