31 December 2010

Sebelum Menutup Tirai 2010

Bila cerita pasal nak menutup tirai 2010

Semua orang mesti tanya,

Apa azam di tahun baru 2011?

Azam tahun lepas dah kawtim ke?

Aku?

Tahun lepas punya azam pun aku tak ingat apa

Hahahahaaaaa......Bole gitu?

Azam tahun depan?

Takmo beli henbeg sampai 5 lagi dah

Sebab aku bukan seekor octopus

Satu je bole kot....hehehe....

Nak kurangkan online shopping

(Aku dah berjaya tak online shopping selama 2 bulan, banyak dah aku save)

Aku nak make sure Aqid dah bole membaca tahun ni (cuba dulu, baru tau)

Nak menjadi seorang yang eco friendly

Looking forward for End May 2010

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Selain daripada itu, aku dapat emel ni:




Ada jugak hadiah untuk penutup tahun 2010. Alhamdulillah. Go Green!


P/s: Jom tengok bunga api malam ni! Port biasa kami kat klcc je. Port anda dimana?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Chop! Entry ni tak abis lagi.

Wish list untuk 2011:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Marilah berusaha!

14 comments:

Unknown said...

dah tentulah 'apa azam tahun baru?' soalan wajib utk semua org bila tiba tahun baru kan?

owh.. mesti meriah kat KLCC kan? tp kite dok umah je ler.. malas nak bersesak kat luar tu!

Mama Hanim said...

ada yg dh settle, ada gak yg forward ke 2011..huhu..

KLCC layan zaman duk U dlu je.. skang layan ambang new year kt Dataran Jam Besar Sg Petani je lah...uhukk...

kak long said...

tak pernah buat azam...!

kalau berazam macam rasa dipaksa-paksa...buat sekadar termampu jer...!

shaza said...

aku pun takde azam tahun baru.. rasenye setiap hari aku berharap hari esoknya akan lebih baik berbanding semalam..

p/s- aku tgk bunga api dari taman umah aku ni je.. meh la datang sini..

Mama Zharfan said...

selamat thn baru utk syida & faily. moga2 thn 2011 memberikan sejuta kegembiraan utk kita semua..Amiin

Yunus Badawi said...

Adam hari2 dok main iPad tu. hehehe

Yunus Badawi said...

May your wish come true.

mimie1678 said...

semoga impian anda tercapai.... hehehe... wishlist ko sama ngan aku la derrr... hehehehe....

mama_umar_maryam said...

mcm bese ulang balik azam lamer,hahahaha

A D I A said...

i pun lupa azama tahun lepas i, so tahun ni i berazam unt tidak lupakan azam tahun ni.

oh azam i pun nak kurangkan shopping gak. we'll see how.

Dr Singa said...

Oktopus boleh ada 6 henbeg je..
Untuk 6 tangan dia
Sebab nak guna yang lagi 2 tangan untuk cari kunci kereta,henfon,kunci rumah,duit syiling,singgam,
Kat dalam 6henbeg itu

Ermayum said...

happy new year dear may all good things come yr way - GO GO I PAD :D

Syida said...

@chugie: takde sesak apepun.naik moto.

@mamahanim: kt sg petani pun ada celebrate?byk bunga api tak?

@kaklong:azam setakat yg mampu je.takdenye kit azam nak bli umah bglo pun.hehehe

@shaza:aku blik melaka la.

@mamazharfan:tq

Syida said...

@yb:i masih belum mampu =(.tolong bg hadiah kat i bole tak?

@yb:tq

@mimie:kita tgk sape bole dpt dulu.hahahaha

@zety:sama la kite

@adia: smoga azam kita tak terkubur.....

@drsinga: ko nak suh aku bli henbeg lagi ke apa?

@ermayum: tq