14 January 2011

20

cuba teka apa ada dengan nombor tu?

sekali je boleh.

peneka pertama yang tepat sahaja bole dapat hadiah.

tarikh tutup: sebelum hari esok.

good luck!

18 comments:

A N A K - A N A K K U said...

befday someone kan!kan!...heheeheh

Huda said...

alamak! ape dia ek?\
20 hb ni nak pergi bercuti ke kak?

ejaMaria said...

20 haribulan ni cuti thaipusam... nko nak belanje makan ke?... ;p

Nieza Ishak said...

sudah 20weeks ... ngeh ngeh ngeh ..
betul tak????

boleh ker nak nyatakan apa 20w tue????

~ana~ said...

mmg blur la kak...
xtau nak teka apa....

AL akak gorjes berjumlah 20 hari ke???

ish...confirm salah...kan kan...

kakngah said...

berat aqid..
kahkahkah!!!

kak long said...

20HB cuti..!!!!!

shaza said...

aku tiada idea untuk meneka..

Nad @ MamaZakwan said...

takde klu ke?hehe..
bleh jawab byk kali? ^_^

20hb cuti thaipusam
20 hari lagi nak pi cuti2 malaysia
20kg perlu berat yg perlu diturunkan
20minggu dah peknen
20hari lagi nk bersalin?

heheh... =P

kswsk said...

tarikh kau join keje kat kompeni tu kot....

DrSinga said...

visitor ke 20 ribu akan dapat hadiah?

mama_umar_maryam said...

20 kali beli brg yg same,hahaha

chugie said...

thaipusam...!! cuti lah.

MasZuber said...

rm20 duit nuffnang

:))

SyUhAdA said...

nak teka jgk..

20hb cuti Thaispusam

20hb balik kg..

20 umur adik akak

20 hari lg nak dpt gaji

rm20 sebelum cash out nuffnang

visitor 2ok dpt hadiah

2ohb besday akak

kakyong said...

20 sen.... ;)

Ermayum said...

hehehe 20rm duit dalam poket kekeek

Ermayum said...

20k readers hitting yr counter :)