18 February 2011

Potong Reben

Sempena hari Jumaat yang mulia ni, marilah kita bercerita tentang perkara yang baik-baik sahaja. Aku tak pasti samada misi untuk membeli kuih telinga k*ling oleh Zawawi tu akan terlaksana ke tak pada hari ini. Sama-samalah kita nantikan sambungannya. Tapi hari ni aku nak cerita berkaitan dengan masjid juga.

Siapa pernah ada experience memotong reben?

Angkat tangan!

Cerita ni berlaku 4 tahun lepas. Masa tu inilah projek ke 3 (kot?) aku dengan company ni. Ni kira macam kerja selingan je disamping projek yang lain yang aku buat.

Inilah baru first time aku dapat peluang potong reben. Aku sangat gelabah okay.

Cerita penuh sila tekan SINI

Mesti tekan tau!


p/s: saya hanya bekerja dengan penaja ekon tu.

21 comments:

kakngah said...

brader kt dpn tu.. senyum smcm jek tgk ko...

~ana~ said...

kelassss gitu akak gorjes...potong riben tuh..hu3x...

kak long said...

ada tokoh jd YB...

*utk peringatan YB,bukan yunus badawi yer!

Dr K said...

so sekarang still with AMS Engineering?

ps: redha aja lah kalau zawawi masukkan lagi duit tu dalam tabung masjid...:P

ddlea said...

wah...giler hebak...tapi aku pun penah potong jugak...potong kek... aci tak?

ummiross said...

wah memang menggelabah, jangan terpotong jari sudah syida..

Izan Ishak said...

izan tak pernah potong reben... potong kek aje~

Syida said...

@kakngah: dia TKP JAKIM.dapat free.mana tak senyum?

@ana:bos takmo datang,kita pulak yg kena.

@kaklong:haah kan kak!tak terfikir pun.YB dah pernah potong ke belum?

@daddyziyyad:AMS tu kontraktor kami.kami penajanya.

@ddlea:kek tak sama dengan reben.

@ummiross:nasib baik tak.hehehehe

@izan:potong kek pun bole.

shaza said...

wah, glam sungguh ko.. ribbon pun kaler pink..

Syida said...

@shaza:aku pun tak sangka muka aku masuk kat web Jakim ni.tee hee hee...reben tu bukan aku yang letak.

Dr Singa said...

WIIIWITTTTTTTTT!!!
kita dah klik...!!
tak nampak perut besar punnnn...

Syida said...

@DrS:baca intro entry ni tak?kan da cakap ini kisah 4thn lps.kawin pun blom acik oiii....

ibu_Arifa said...

amboi2..kak syida..dalam diam2 yer.. mmg sesuai dgn nama "syidaGorjes" tu.. pergh..masuk web tu.. tu yg gorjes dan glamor habis tu..semua ada pic akak!! phiwwitt...

Ermayum said...

alhamdulillah syidah potong reben untuk masjid amalan baik tu :)

mama_umar_maryam said...

wahhh.ade gaye datin sri lah ;p

Unknown said...

potong reben tu biasa (reben utk hiasan & jahitan ler).. tp yg macam syida ni tak pernah la.. hhahaaahhha...

Unknown said...

wah wah... adik comel... makin comel plak dlm gambor2 tu...

MiaSaidin said...

gaya ada..
tp kecik mcm budak skolah.
hahahaha :P

Mama Hanim said...

gaya VIP dh ada tu..class gituu..

Elyn Sani said...

perghhh macam datin aku tgk ko!!!! cayalah!!!

fzy fuzzy said...

ingat kat brother teddybear utk masjid SSAS