07 March 2011

Kalau Tuan Bijak Bistari......



Ini tulisan one of my bos


Bukan bos yang saya marahkan itu yea


Bos yang ni sangat baik


Mungkin kerana dia ex-government officer


Tapi


Dah beberapa hari saya tenung


Saya tenung lagi


Tulisan dia tu


Dia kat overseas dari tarikh tersebut hingga bila entah


Saya tak bole baca handwriting dia


Kamu tahu saya buat apa?


Saya amik gamba


Saya BBM dia


Saya tulis "i cant read your handwriting"

-

-

-

-


-

-


Anda diluar sana yang bijak bistari


Sila teka apa yang dia tulis


Hadiah?


Ikut mood acik la ek..

17 comments:

shaza said...

hehe.. tulisan dokter pun aku boleh bace lagi tapi ini.. cuma aku agak kat penghujung ayat tu ade simbol mata 2 bijik dengan mulut.. mungkin die sedih..

Huda said...

xtaula kak :)

Nieza Ishak said...

apakah ..

BIG KISS ??? kwang kwang kwang ..

baru ni pun samo, aku kena baca tulisan CEO .. aku & bos2 skalik feningg tak pahe bahasa doc ..

bujal X said...

syida,

big ga?

apahal?

haha~

kak long said...

setiap kali...
komen ku sama seperti shaza..!

~ana~ said...

tulisan doktor lg ok dr tulisan bos akak ni kot...heh3x..mmg out terus..xleh nak bc apa2, kecuali syida dan 3/3 tu..heh3x...

Puanbee said...

haha tak boleh teka !

fiezah91 said...

mak aih! tulisan. hahaha..x paham apa pun..wuuu~

syida

big kis?? ke big lis? ke big pis? wakakakaka

ps 3/3.. (yg ni je dpt dipahami) :P

Daddy Ziyyad said...

Syida

Big Kiss : )




-sign-
PS

3/3 ( 3 march)


-Sila bagi hadiah...Hahaha

mama_umar_maryam said...

syida..
Big hugs..

atau

syida..
Big kiss

Mama Hanim said...

big kiss tuh..hehe..

Salmia said...

big tummy?
hahaha

DrSinga said...

ada hadiah tak ni??
.
.
' bring usb ' :) ????

kakngah said...

eh.. nama aku kan jennifer.. glems wattttt hahahaha!!!



apa no. bos ko?? aku nk roger dia jap!




syida,
bring file ^_^ [kahkahkah!!! aku tergelak2 sensorg buh sign tuh!]

V83
3/3

SyidaGorjes said...

meh sini rapat2.acik nak bgtau jawapan.korang semua teka ke laut.
jawapannya ialah:

syida,
bincang kes ini.

yang macam orang senyum tu sebenarnya 'ini'

memang patutla kalau korang tak bole teka.hahahaha

kakyong said...

sohih x leh nak baca... akakkaka...
langsung tak tercapai dek akal bhw ia adalah 'bincang kes ini'... hahahha...

Ermayum said...

laaa i baru nak teka
biz list business list ish kekekek