09 March 2011

Nipis?

Since kami tak ada aktiviti di waktu petang Sabtu, ada pulak kawan aku yang mengajak pegi umah dia sebab adik dia bertunang. Ni kawan masa sekolah menengah. Satu family dia aku kenal. Dulu siap tido-tido umah dia kalau mak aku takde.

Pukul 4pm aku dah terpacak kat umah dia. Bukan nak attend sangat adik dia tunang, tapi setakat nak menjamu selera. Sangat straight to the point yea. Walaupun masa tu dah agak gerimis, tapi ia bukan penghalang.

Dulu masa sekolah, aku dengan kawan aku ni sama saiz. Tapi bila dah beranak pinak, dia agak mengembang sikit. But then most of the people yang tegur aku, dia cakap," syida nampak berisi sikit kat pipi". Then i had to tell them that i am preggy 7 months.

Mereka agak shock sebab kawan aku yang tak preggy tu lebih besar dari aku. Hihiii. Pastu diorang cakap perut aku nipis sebab tu tak nampak sangat. Nipis? Perut orang ada pelbagai jenis ke? Aku tak tau pun.

Sekarang, sila ukur ketebalan perut anda.

14 comments:

kak long said...

betul la perut nipis..!
kaklong perggy 7months pun baru nampak!

kalau perut kau jenis tebal 4months dah besar dik oii...!

MiaSaidin said...

ah, dh 7 months ke?

~ana~ said...

betul la tu..
saya pernah dgr org cakap perut tebal dan perut nipis...

eh eh...dah 7 bln ke?

Izan Ishak said...

chop2...syida dah 7 bulan ke? tak lama dah rupanya nak bersalin ni~

hehe...tak tau plak ada perut nipis...

Wan said...

cepatnya..dh 7 bulan dh. bru plan nak kejar..hehe..

MiaSaidin said...

kak gojes, nak tak kupon tu?
i nak sedekah sikit ni.. :p

kalau nak sila emal address kt salmiahehehe@gmail.com

kakngah said...

aku jemis perut tebal AKA perut berlemaks.. kehkehkeh!!!

4 bulan dah mengembong!

MasZuber said...

memang kulit perut ada yg tebal, ada yg nipis..

Unknown said...

syida,
bila nak tampal gambor terbaru makbuyung pipi kembang yg perut nipis ni...


hehehhe.. nipis sbb kurang lemak..

Ermayum said...

syida untung tetap anggun awet muda dan comel pregnant dan tak pregnant :)

Syida said...

@kaklong:akak sama spesis dgn kita ek?

@salmia:kejap je kan?

@ana:macam mana nak tau tebal ke tak?

@izan:hihi....tengah berdebar ni.preparation untuk nerves mengambil masa 2 bulan.

@salmia lagi: tq

@kakngah:tebal sebab lemak ke?

@mas: aik?org tak preggy pun tak pasal tebal/nipis ni?

@kakyong:kita tak camwhore bila preggy ni.

@ermayum:ehem!tq kak!

Mama Hanim said...

dh 7 bulan? bru plan nak 'kejar'..huhu..

A D I A said...

i dulu pun nipis kalau dari depan. dari pandangan tepi nampak la kepreggian i. dari depan nampak slim melim. dari belakang nampak gemuk.

go figure.

Melati Qistyna's Mummy said...

aah, ada gak penah dengar... kite dl 9 bln br nmpk...hehehe