25 April 2011

Hari Ini Tidak Lengkap

Saya ingat

-

-

-

Tapi sebenarnya saya lupa

-

-

-
Mengapakah saya begitu alpa?

_

-

-

-

-

Bagaimana saya nak menghadapi hari ini dengan ceria?

-

-

-

-
Mungkin saya kurang makan kismis

-

-

-

-

Sebab tu saya lupa

-

-

-

-

-
Mungkin saya akan sedikit moody hari ni

-

-

-

-

-
Alahai, sengal betul la
-

-

-

-

-

-

Saya lupa bawak yoko-yoko pegi opis!

-

-

-
Sambil check diary
Dengan harapan saya bole balik umah lebih cepat dari biasa
Ada chance!

13 comments:

kakngah said...

aku ada. nak pinjam??

bujal X said...

u sengal eh?

he~~

ummiross said...

hehe yoko-yoko sangat penting di saat begini ye Syida..

Yunus Badawi said...

susah nak hilangkan sengal tu kalau takde yoko yoko hehehe

Yunus Badawi said...

Kat rumah ni ada. Awak nak pinjam ke?

Tapi kalau dah sampai rumah ini, lebih baik awak balik ke rumah terus. Ya tak?

kak long said...

pergi beli jap,tak boleh?

~ana~ said...

ooo kesian..xpe la...sabar la yea..moga cepat2 dpt smpai rumah..

ejaMaria said...

kedai jauh ke klu nak gi beli ?...

Mama Hanim said...

oooo penting tu, sila dptkan dgn segera a.k.a blk rumah terus tido..hehe..

Daddy Ziyyad said...

jangan jadi macam bujal.

yoko yoko disapu di ketiak!

~haha

Salmia said...

koyok tak boleh pakai ka?

kakyong said...

apa itu yoko-yoko..??/

transformed housewife said...

kesian Syida. Mesti lenguh2 kat pinggang ye.