20 April 2011

Jeng Jeng Jeng

Merujuk kepada entry pagi tadi, sila ambil maklum bahawa si kecik dalam gambo tu bukan anak aku. Miahahahahhaaa....Beliau adalah anak adik aku yang lahir Jumaat lepas tapi sampai sekarang kami masih melabelkan beliau dengan X. Mak Paknye still tak bole nak decide nama apa nak bagi, bole gitu?

Kepada yang mengucapkan tahniah, aku ucapkan terima kasih kepada semua. Minggu ni aku baru 34 minggu, masih ada masa lagi. Preparation pun tak abis buat lagi nih! Malasnya aku nak prewash baju-baju lama tu. Cuma diapers baby je yang dah masuk dalam beg, yang lain......hampagas!

So, kalau aku terdiam untuk beberapa hari, maka mungkin dihari tersebut aku terbersalin yea.

9 comments:

Dr K said...

hahaha...sudah ku jangka... :)

Unknown said...

tahniah.. comel jer baby tu.. shida pun tak lama lagi kan.. meriah lahh sama2 beranak kecil

MiaSaidin said...

jgn diam2.. update pakai bberry kan boleh.. hehehe

JUE said...

ya rabbi...punye la lama jue x berbw... dah mengandung rupenye?! siap dh nk bersalin lak tu.. aduhai..sowi dear... anyway congratz!

ejaMaria said...

sabo je... ;p

kakngah said...

wey.. awat pemalas sgt.. bukan sental ngn tangan. campak dlm washing machine jek...

Unknown said...

hehehe..all the best kak :)

transformed housewife said...

tertinggal keretapi smlm jd tak tengok pun gambar baby. Semoga selamat nanti ye Shida.

ummiross said...

haha.., dah rasa dah, tapi fikir2 mana nak tau, entah2 betul bersalin awal, anyway tahniah dapat anak buah, comel...