22 April 2011

Penunggu

Secara rasminya saya mengistiharkan diri ini sebagai penunggu

-

-

-

-

-


-

-

-

-

-

-

-

-

-
Saya dah submit inkamtek 2 minggu lepas

Sekarang tengah menuggu refund

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Taget tahun ni - nak dapat berlipat ganda dari tahun lepas

-

-

-

-

-

-

-

Sudahkah anda?

14 comments:

kak long said...

penunggu?
gua hantu kah?

ejaMaria said...

hahaha...
aku tak abis buat kira-kira lagi... ;p

bujal X said...

saya golongan miskin bandar~~tak payah bayar cukai~yay~~

Huda said...

bestnye dpt refund yg berlipat ganda kan kak :) time sesak2 leh pakai :)

kakngah said...

aku sama ngan bujal
kategori tak payah bayar inkamtek.

~ana~ said...

tgh tunggu en suami punya...x sabar nak shopping..hah3x...

mama_umar_maryam said...

alamak..belum isi!!!! arghhh

Daddy Ziyyad said...

saya sekapal dgn Bujal..miskin bandar..~aha

working mom... said...

moh ler kita tunggu bersama-sama....heheh, tp hakak tunggu hubby punye jer...ekekke

ummiross said...

moga refund berganda-ganda..

kakyong said...

huhuuu.. rindu pulak zaman itu..

Ermayum said...

belum xpa ada lagi 6 hari err mesti extend sehari kekeke

Mama Hanim said...

bru duk kalut nk isi nih..huhu..

Ermayum said...

samalah kita i pun tunggu gak ni selalu dapat bulann 7 or lapan kan bestnya leh shopping rayaaaaaaaaa :)