01 April 2011

Saya Suka

Saya suka membaca

Dulu masa sekolah saya ada buat koleksi bahan bacaan saya

Biasanya saya baca buku English

Sebab kalau baca buku BM

Satu hari boleh khatam

Cepat sangat habisnya

Kalau baca buku English

Atleast amik masa 3 hari untuk buku setebal satu inci

Dah beli mahal-mahal

Kenalah amik masa sikit nak khatamkan

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Saya beli buku baru lagi

Yang ni mesti habiskan baca

Ni baru first time saya beli genre yang macam ni

Saya cuba baca satu hari satu chapter

Sebab buku ni tebal

Tak pernah saya beli buku setebal ni

Saya suka buku ni

Saya baru baca sampai chapter eight


Anda dah baca?

17 comments:

Mama Hanim said...

membaca amalan mulia.. hr tu ada gak rasa nk beli buku tu, tp masih tinggal harapan..huhu..

~ana~ said...

x nmpak gmbr la kak..ofis saya ni dah block segala mala gmbr...tp gmbr2 guna iphone boleh view plak..huh3x....

saya nak habis kan novel inggeris, mkn bln..hah3x..kalau novel melayu dlm ms sehari pun dah khataaam..hah3x..

Unknown said...

x baca lagi..best ke kak? cuba review sikit :)

mama_umar_maryam said...

hehehe, tumpang bc buku mahathir kakak ipar punye je ;p

kak long said...

pinjam?eh,tak per la..tak paham BI...heheheh!!!

Unknown said...

comel nyer gambo tu ... and no tak baca ... later u summarize je kat blog u ok =)

MasZuber said...

tebal la kak buku tue..

saya lemah dengan ketebalan buku..

Ace said...

Baru plan nak beli... but, tak tersinggah lagi bookstore... soon, insyallah! Online pun tak dan jugaks :p.

Yes, I heard so many good reviews about it ;).

Dr K said...

saya pun nak baca buku atuk ni..tapi buat masa sekarang tgh bizi khatamkan novel 60D tu dulu...~hahahaha

Unknown said...

x bc lagi.. best ke? emmm dengar2 dh sold out kan?

Cheritera Kami said...

aku bl buku ni tuk keperluan income tax..hehehehehe

transformed housewife said...

wah bagusnya. tak baca lg buku Dr. Mahathir. Bnyk lg buku tak sempat habis baca ni.

Dr Singa said...

saya pasti akan beli dan baca

Ermayum said...

ooh best eh i namoak gak smlm belum beli :) i suka dia gak

Syida said...

@mamahanim:cpt beli.limited edition buku ni.

@ana:alaa....gambar buku je pun diorg block ke?

@huda:nak review kne tunggu baca sampai habis.

@zety:bole juga

@kaklong:baca sambil belek dictionary.

@papakeechee:i suka bli buku mcm ni.cantik kalau susun dlm rak.

@mas:lemah dgn ketebalan buku?ketebalan lemak?hehehe

@aini:disebabkan gd review i bought this book.

@daddyziyyad:takpe, atuk bole tunggu.

@chugie:kat mph ada lagi.tp kuantiti tak byk.

@wa:aku pun!

@knur:habiskan dulu yg dah beli tu.

@drS:bole kita geng!

@ermayum:best juga!

ddlea said...

walau ada orang tak suka dia, tapi dia thetap menjadi phooojaann hatiku...

sebagai tanda poojaan tadi, aku akan beli! harus simpan duit ~__~

A D I A said...

eh i belum komen eh. i suka membaca. tapi time peknen je. lepas tu buku tah ke mana2.