30 June 2011

Menang

Ini bukan entry gores dan menang. As u oll dah memang tau, aku kan suka masuk contest kat majalah. *Majalah yang senang menang sahaja dan tiada slogan diperlukan.

Guess what?

Aku menang lagi la

Kalau tak menang, takkan nak buat entry kan?

First, aku menang hadiah ke 3 untuk contest Crabtree&Evelyn. Its a hamper worth RM250.

Tapi aku tak sangka yang aku menang sabun belaka. 7 buku sabun dan 1 shower mousse. Confirmedlah diriku akan wangi dan suci. Mesti Papa cant stop sniffing on me! Hahahaha.

Second, with the same magazine, aku menang voucher Lois RM200. Dah aku lantingkan ke BIL ku. Tak kuasa aku nak g Times Square semata-mata nak habiskan voucher tu.



Duduk rumah pun bole dapat hadiah. Best kan!

18 comments:

ejaMaria said...

duduk rumah layan contest... best arrr... ;p

Mama Hanim said...

perhh..best tu.. jeles i..hehe..

sori syida lama x dtg sini, skang kita bz mengalahkan org berpantang..kui3..

kakngah said...

wangi2 la.. kata pantang 100 hari..
kang jadi pantang wagi jek.. kehkehkeh!!!

bujal X said...

eksen lettew~~jeles tahu!haha~~

ummiross said...

Tuah badan! Syida...

A D I A said...

Ala contest senang tu! (Kata2 org jeles). Babe, letak la pic terbaru mommy yg wangi + riffa yang comel

Ace said...

Wah! Bestnya... ni yang teruja nak join contest-contest gak ni... tapi, majalah bukan main malas nak beli, baca lagilah.. cam tak menyempat jer... hehehe...

working mom... said...

hakak xpenah menang ape2 contest pon yg penah masuk..tgn tak bedung kot...td br beli SSP BSN..kot2 la leh menang cabutan bertuah BMW sebijik..muahahahahhah...verangan ! :P

~ana~ said...

bertuah nya..mcm2 dpt..best kan kalau masuk contest menang bagai ni..saya x pernah pun..hu3x..

Unknown said...

best tu kak :) wangi smpi sini nnti..heheh

MiaSaidin said...

wow! lanting la kt i skit.. :)

mama_umar_maryam said...

ni klu x mag women weekly,jelita,hahahah

Izan Ishak said...

bestnya syida! mmg suka yg wangi2 saje~

Nea Flerida said...

tahniah akak :)

transformed housewife said...

lama tak masuk contest dlm majalah.

Dr Singa said...

kau selalu ong macam ni kan!!!
:)

Cheritera Kami said...

best siok kan menang contest

Ermayum said...

bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaa rezeki Riffa la tuuuuuuuuuuuu mama ni