04 July 2011

Kurus?

Pergelangan tangan masih kurus

Yeay!

Pergelangan kaki masih kurus

Yeay!

Telinga masih kurus

Yeay!

Betis masih kurus

Yeay!

Pinggang?

27 inci

Tak kurus hoccay!

-

-

-

-

Sepatutnya 24 inci je

Baju raya dah tempah

Nanti tak muat

Camno?

Pening @_@

16 comments:

Aini said...

Haih! Kalau lah aku berpinggangkan 27 inci pun sudah cukup marveles.

Jeles ok? Hehe...

Apa-apa pun, selamat 'kedingkan' diri. Hahaha.. ayat-ayat jeles!!!

Daddy Ziyyad said...

tempah lagi satu, bersaiz besar.

~haha

Huda said...

pinggang susah sikitla kak :)

kaklong said...

puasa nanti kurus la tu...!~he~

Papakeechee said...

yes i agree with kaklong ... tunggu time posa insyaALLAH akan dpt balik 24 inci itu =)

ieda said...

adoiii dikkk ! akak jeles nie ! huhuhu

ejaMaria said...

meh tukar pinggang ngan aku... aku nak yg 27 tu klu nko takmo... ;p

ummiross said...

hihiii!,klu ummi pinggang 27 tu kira 'hoccay' sangat dah tu syida...

MasZuber said...

mesti kejap jea tue kurus balik

kakngah said...

haih.....
aku jek makin kembang dan kembang dan kembang dan kembang dan kembang dan kembang dan kembang dan kembang dan kembang ........

transformed housewife said...

27 inci? masa anak dara pun pinggang akk lg besar dr tu. hahah.

~ana~ said...

beli bj raya baru!!!...:)

KSWSK said...

lau beso leh adjust kasi kecik..lau kecik mmg xleh nak adjust kasi beso..kang jahanam..so mmg kena gigih rampingkan pinggang la

DrSinga said...

alaaa...
raya laaaama lagiii........

DrSinga said...

ko memang sejak azali keding eh??

( ayat jeles..)

Ermayum said...

x pa biar pakai baju nampak ketat montok curvy gitu hehehhe
27? kurus HOKAYYYYYYY - dah jgn bising :D