22 July 2011

Yeay! Dah Sampai!

Masa pantang adalah masa yang agak membosankan since aku tak bole keluar rumah. Keluar dari pintu rumah pun tak. Memang confirmed kulitku putih kembali. Hehehe. So untuk mengelakkan keboringan, aku bershopping online je la. Kebetulan time tu tengah summer sale everywhere. Adalah tidak salah jika aku shoppingkan untuk my boys, kan?



Inilah hasil shoppingan ku itu. Kasut untuk papa and Aqid. Plus a shirt untuk papa jugak. Aku beli kasut ni agak-agak je saiz diorang based on saiz kat kotak kasut raya tahun lepas. Nasib baik kasut papa ok je saiz dia. Tapi kasut Aqid still tak bole reveal kat dia, nanti ada yang tak menyempat untuk pakai raya.

Untuk aku memang tak de sebab aku sangat fussy nak cari kasut and aku tak percaya nak membeli kasut online ni. Sehingga ke hari ni aku still belum beli henbeg untuk tahun ini dan aku berharap puasa henbeg ni akan bertahan sehingga ke akhir tahun. Baju raya mengikut warna tema pun aku tak beli lagi *nanges*.

Korang da shopping raya ke belum? Puasa dah habis ganti? =)

12 comments:

bujal X said...

puasa tahun ni ble terlaksana kah? he~~kalau tak penat nak ganti tu~haha~~

kaklong said...

tak buat apa2 persiapan pun..tunggu hari nk puasa jer...huhuhu!

~ana~ said...

boleh caya ke puasa beli henbeg smpai akhir thn ni??

puasa dah habis dah kak???

MasZuber said...

baju raya yang saye tempah, dah siap dan sudah selamat terpakai plak gi keje..

bleh consider baju raye juge ke..;)

Ummiross said...

shopping utk orang lain dulu, nanti duit yang lebih banyak tu beli utk Syida pulak..hik!

ejaMaria said...

baju sendiri dah tempah... baju anak baru beli kain... konon nak jahit sendiri... ntah jadi ntah tidak... ;p

kasut anak2?... nnt lagi 2 minggu raya la baru shopin...

Dr K said...

Errrrr..kamu berpantang secara hardcore kah, sehingga nak keluar rumah pun tak boleh?

:)

kurus said...

wah2 .. sure meriah nanti .. x sabar nak nanti pose kan :)

kakngah said...

pose dah habisganti sebelum nisfu syaaban lagi
yeay!!~

shopping raya??
awal lg kot....

transformed housewife said...

mcm biasa tak beli apa2 lg. tunggu puasa dulu. berkurung dlm rumah sampai 44 hari ke ni?

Unknown said...

ada soping sikit2 kak..utk budak2 ni je..mak nye lom lg:)

Dr Singa said...

saya shopping??
sehari sebelum raya..
( masih tak insaf insaf juga tiap tiap tahun..)