24 August 2011

Barang Larangan


Suami saya


Merangkap bapa kepada anak-anak saya


Dia telah membuat onar


Dengan membawa pulang barang larangan


Dia tak cakap kat saya


Kalau cakap pun saya tak marah


I'm cool


Tapi Aqid yang jumpa


Suami saya sorok belakang pintu


Nak tengok ke?


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-



-



-


-


-

-

-









Dia memang supplier benda haram ni kat kalangan ahli keluarga sahaja.

16 comments:

bujal X said...

mintak sebatang~

~ana~ said...

saya pun ahli keluarga anda juga kan...

hah3x...

Huda said...

hehehehe..nak satu kak :)

AkMa BiZz BuZz said...

hahah.. ganaz...
aku beli mercun asap ngan das jek..
malam nih nak bakor ler aper lagi...

Papakeechee said...

raya maa tak pe ah ... hehehe ... just make sure tak landing atas rumah i ... =P

Ya ALya said...

tak pe.........sesekali.....maafkan la yer.....hehheheheh

kaklong said...

setahun sekali,tak pe..pada bakar duit hari2 tu beli rokok...:((

Nieza Ishak said...

hahahahaa ...
bagus bagus bagus ..
bak sebatang

MasZuber said...

wahhhhh

bahaye neh.

tp nak sebatang?

kakngah said...

supply utk blogger takde ke???

Daddy Ziyyad said...

Saya dan anda kan sedara...:P

Ermayum said...

mercun ke tu meletup le nanti eh

nak ucap selamat hari raya- maaf lahir dan batin :)

be safe

Elyn Sani said...

hahaha nk satu pehlis!!

shaza said...

kalau raya kat kampung, husband aku pun main mercun terlarang ni.. tapi sebab tahun ni raya kat bandar cuma main bungan api jer..

DrSinga said...

hoh !! best tu!!
sila bersedia untuk lari bertempiaran kiranya kereta peronda datang!

mama_umar_maryam said...

best tuuuuu,hahahhah