22 August 2011

Bila Aqid Dapat Blackberry

Takde maknanya aku nak belikan Aqid gadget makjet ni. Asal aku balik umah je, "mommy, nak tepon". Dia tak suka main game, alhamdulillah. Dia suka amik gamba je. Mungkin mewarisi sifat mommynya yang camwhore ni. Hehehehe. Mari kita lihat hasil tembakan beliau.







Mungkin hasil tembakan tak secantik En_me atau Acik Singa atau En Khairul Faizie Mohamad Kamar, tapi bakatnya akan ku asah sebaik mungkin!

15 comments:

Nigina said...

ada bakat terpendam tu hehehe

kaklong said...

sikit hari lagi minta DSLR yer aqid...!

~ana~ said...

ajmal mintak hp nak main angry birds..hu3x..dah bosan main angry birds, ambik video la..ambik gmbr la...gmbr ultraman dia berlambak2 dlm hp ni..hu3x...

bujal X said...

gambar zomba pasal apa? keh keh~

Daddy Ziyyad said...

Kalau nak bakat Aqid berkembang, sila sila lah belikan dia DSLR....ngeh ngeh ngeh....

MasZuber said...

eh bole asah lagi nie!

asah kasi tajam!

Munna said...

heeee....zombie pun kena shoot eh hehe =)

ieda said...

ok gak nie .. tembakan anak kecil kalau dpt kat anak akak entah pic ape2 je kuar ekek :)

Huda said...

cantik gak tu kak :) pandai aqid :)

Elyn Sani said...

APa kata ko belikan camera yg murah2 utk die asah bakat? Hehhea

ummiross said...

kemana tumpahnya kuah...

Drama Mama said...

wah wahhh wahhh...gambaq ibu dia tak ambik ka? hehe..

Ermayum said...

berbakat cam emak nya :)

mama_umar_maryam said...

asal ade gambar zombie tu?hahaha lawaklah aqid

DrSinga said...

ohhh....
En Khairul Faizie Mohamad Kamar tu nama dia eh??