02 August 2011

Ke 2

Ingat tak entry saya yang INI.

Ini entry sambungan dia.

Majlis Akikah+Potong Jambul+Naik Buai yang ke 2 untuk Riffa

Entry ni penuh gambar je.











Menu:
Kambing masak kari
Ikan pari masak asam pedas
Ayam masak merah
Pajeri nenas
Sambal Udang

Kredit to bapa mertua dan kakak ipar yang masak 2 orang untuk 100 orang makan.Saya? Tak bole tolong diorang sebab kena jaga baby *alasan*

15 comments:

shaza said...

ade kambing.. feveret aku tu.. kalau ko buat kat keramat mesti aku datang..

KSWSK said...

kau cam biasa je la tolong makan..hehehe

DrSinga said...

mana gambo mak Riffa??

~ana~ said...

erm..kambing..nyum..nyum..nyum...

p/s; yg pegang riffa tu husband akak ke?familiar la muka dia..mcm pernah jumpa tp x ingat di mana...hu3x

bujal X said...

kambing golek tiada?

ejaMaria said...

ambil baby dah tak pakai sarung tangan dah... ;p

kakngah said...

alhamdulillah...
selesai sudah....

Salmia said...

next baby?

ummiross said...

Pergh! ikan pari masak asam pedas..

Papakeechee said...

waaaaaaaahhh menu tu yang tak boleh bla ... bukak posa kul baper eh? heheh ... btw I like the name Riffa ... so the hip hop like tat ^_^

MasZuber said...

ekekekke

memang alasan universal tue kak ;)

Daddy Ziyyad said...

Menu tu kalau buat menu berbuka memang mantopp!!

kaklong said...

'alasan"?tak boleh pakai!

Huda said...

gambo akak xde ke? :) sedapnye lauk pauk yg dihidangkan :)

Ermayum said...

gambo kari kambing pun x ada alaaaaaaaaaa