11 August 2011

Motillium

Kalau saya ada masalah perubatan

Saya email Acik Singa

Online consultation je

-

-

-

First email

Pasal Riffa susah nak ukk ukk


-

-

-

Second email

Pasal bm semakin kurang

Saya ibu yang bimbang

-

-

-

Saya jumpa Dr Singa

Beli ubat tambah susu

Motillium nama dia

Saya dah tak bimbang

-

-

-

Tapi

Acik Singa

Lebih kurang sama tinggi dengan saya

Cuma dia lebar sikit je (ampun)

_

-

-

Tanya pasal bf

Tanya pasal implan

Tanya pasal mata

-

-

-

Terima kasih Acik Singa!

-

-

-

Bila dia drive kete

Nampak kepala je

Saya nampak dia

Sama je macam saya

Cuma dia lebar sikit je

12 comments:

mama_umar_maryam said...

hehehe,best aper, free consult dgn member,klu x bayor wehhh

kaklong said...

tapi tetap hebat kan?

kaklong pun klu ada masaalah,email dia gak..dia baik,tetap balas email..:))

~ana~ said...

best la mcm tu..free consultation.:)

Unknown said...

bestnye kak..free consult.. xyah bayar :)

ejaMaria said...

kalau gitu nak minta email Acik Singa buleh?... ;p

ummiross said...

bestnya ada gang Dr ni kan, klu masalah kecik2 boleh berbalas email atau mesej je kan Syida.

shaza said...

maknanye acik singa pun lebih kurang tinggi aku jugak.. cuma die lebar sikit dari aku kan.. kehkehkeh..

MasZuber said...

sronok kan ade kawan doktor yg pemurah :)

Dr Singa said...

oit ... oit!!

Drama Mama said...

haaa dia ngata u dr singa!!! hehehehe

Elyn Sani said...

Bagus lah ko ade kwn Dr. Senang sikit nak mntk pendapat!

Ermayum said...

InsyaAllah cukup lah hendaknya makan banyak lagi tau :)