05 August 2011

Sebelum

Sebelum saya bekerja pada hari Jumaat lepas

Jadual saya sangat padat dan sendat

Nak buat preparation sebelum masuk kerja

-

-

-

Pagi:

Tempat - Rumah Amal Cahaya Tengku Ampuan Rahimah, USJ

Motif - Sedekah baju-baju terpakai


Office dia tutup. Ada orang sedekahkan sayur dan buah-buahan dalam plastik merah tu.



Tengahari:

Tempat - Pusat servis Medela

Motip - Adapter mini E sudah rosak.


Kedai ni belakang De Palma Ampang. Hanya dibuka time office hours sahaja. Adapter berharga RM 170. Mahalnya!

Saya tak pasti tajuk entri ni sesuai dengan isinya ke tak, tapi takpelah, korang dah baca pun.

11 comments:

bujal X said...

adepter apakah rm 170?

ejaMaria said...

bz nye... ;p

kakngah said...

bujal - adapter pam nenen. ada paham??
hahahaha!!

baru lagi dah rosak??
takde warranty ke??

~ana~ said...

kak, kenapa adapter tu cepat sgt rosak?

Huda said...

apa yg sebelumnye kak?:)

Aini said...

Memang mahal!

Aini pun baru jer ke situ dalam 2-3 bulan lepas kot.

Kes? Adapter jugak. Kekekeke...

ummiross said...

Hehe bz urusan diri sendiri dulu, sebelum bz utk orang lain.

MasZuber said...

adapter tue rosak setelah brape lame pakai?

DrSinga said...

best kan cuti 2 bulannn....

Salmia said...

apadehal baru je dah rosak? lasak sangat la tu..
hahahahaha...

shaza said...

dah rosak.. baru pakai kan.. ok tak medela tu??