19 September 2011

Nice Meeting U!

Hi u olls!
I missed u soooooooooooo much!
Lately i'm very/super busy

Cuti panjang hujung minggu pegi mana?
Mesti pegi open houses yang melambak-lambak banyaknya,kan?
Same goes to me

On Friday,
I went to sis Ermayum's house kat Klang
Together with AnaSepatutnya Adia pun ikut sekali
Tapi dia telah ke negeri tett
Adia,
Sis Ermayum masak sedap tau!
Tapi i lupa snap photos
Hish!

On Saturday,
Kawan sekolah rendah kat JB datang rumah
I made bread pudding
Tak cantik langsung
Nipis
Macam kedekut je
Aku nak makan pun tak sudi
Tapi
Nasib baik aku ada recovery plan
Aku beli nasi lemak
Semua orang makan cakap sedap
Saya gembira

Lepas tu,
Pergi rumah ShazaKat Bukit Antarabangsa
Dia pun kawan sekolah rendah saya
Dia buat Nasi Impit kuah Rendang
Sedap

Lepas tu,
Pergi rumah kawan Papa
kat Taman Dato Harun

Lepas tu
Pergi rumah Anarul
kat Seri Kembangan

Lepas tu
Pergi rumah cousin
ket Puchong

Sampai je rumah
Semua orang pengsan!

Ahad,
Semua orang tido je kat rumah
Tak mampu nak pegi beraya lagi
Aqid dengan Riffa pun macam tak sihat sangat

14 comments:

kaklong said...

pun anak beranak demam,hampir pitam hari tu...!

~ana~ said...

wah..bnyk betul invitation o.house..eh lupa nak tnya, thn lepas kan akak ada buat rumah pertama smpai rumah ke brp erk akak g beraya..thn ni xde ke?heh3x...

mmg rugi adia x pergi...sedap sis ermayum masak...:)

Ummiross said...

wow!, banyaknya open house, selamat menjamu selera...

Huda said...

bestnye kak, bnyk tmpt pegi beraya..kami x ke mana pun, ada 1 je open hs :)

kakngah said...

pagi jumaat, aku ke pekan koboi membeli stok esbok.
petang sabtu, abang ipar aku datang
sepanjang hari ahad..
aku zzzzZZZzzzzz..

Daddy Ziyyad said...

Sila tepek gambar baby yg terkini..:)

Meriah dgn makan aja kan

ejaMaria said...

hehehe...
aku plak Jumaat Sabtu kat rumah sbb ada tetamu datang beraya...
hari Ahad baru keluar beraya... malamnya semua org pengsan... hihihi... pagi tadi pun aku 'curi qada' tidur sejam kat opis... ;p

ieda said...

banyak jemputan OH nie .. seronok .. hermm jaga2 takut perut meragam pulak :)

mama_umar_maryam said...

berderet2 jemputan hah,,,puas makann

working mom... said...

mak aih...satu kl ko pusing dik non...mau tak fengsan..hihihi..

Ermayum said...

oh saya juga mahu makan nasi lemak di rumah awak :)

MasZuber said...

hai kak...

lame x update nehh...

takecare..selamat makan dan makan yea! :)

Mama Hanim said...

mana lama hilang ni? sila update!!!!

slmt makan, tambah lemak etc..hehe.

DrSinga said...

wiiihuuuuuuuu


you are back!!!
yeayyyyyyy